Effekt av stripping og akupunktur?

Invent26

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Hadde dere noen effekt av stripping og modningsakupunktur? :) hvor lenge etter merket dere noe?

Har vært i dag å blitt strippet(1cm åpning) og fått akupunktur! Føler meg helt rar i kroppen, og det har kommet en del slim! 38+6 idag :)

Jeg har blitt strippet for tredje gang i dag (3cm åpning). Er 41+0 i dag. Strippet første gang på 40+3 (hadde da 1cm åpning) og deretter 40+5 (2cm åpning). Etter begge de første rundene med stripping har jeg hatt en god del maserier 1,5 dag etterpå. Spennende og se om runde 3 med stripping har noe effekt.

Jeg har blitt strippet for tredje gang i dag (3cm åpning). Er 41+0 i dag. Strippet første gang på 40+3 (hadde da 1cm åpning) og deretter 40+5 (2cm åpning). Etter begge de første rundene med stripping har jeg hatt en god del maserier 1,5 dag etterpå. Spennende og se om runde 3 med stripping har noe effekt.

Så spennende! Krysser fingrene for at det setter i gang :D

Kan jeg få spørre hvor, og hvorfor dere har fått det utført.
Min fastlege gjør det ikke lenger pga infeksjonsfaren. Og derfor sjekket hun ikke modning heller, og jeg går ikke til jordmor :(

Jeg Har vært fire ganger på modningsakupunktur og blitt strippet tre ganger.. Jeg var moden første gang jeg var der.

Foreløpig ikke skjedd noe, jeg har termin i dag.

Min fastlege gjør det ikke lenger pga infeksjonsfaren. Og derfor sjekket hun ikke modning heller, og jeg går ikke til jordmor :(

Fikk tilbud av jordmor idag når jeg var på kontroll :) for å hjelpe fødselen på vei :p

Ble strippet av ultralydjordmor på sykehuset, fredag 12.august og var da 37+6. Var da egentlig inne for en vekstestimering. Grunnen til at jeg ble strippet er at jeg må settes i gang på termindato pga sv.diabetes. De vil derfor forsøke å modne meg mer. Har time til ny stripping og modningsakupunktur denne torsdagen. Har hatt en del slimete utflod med rosa og brune klumper i, og dette startet sånn smått natt til søndag. Har blitt mer i dag. Første natten etter stripping hadde jeg kynnere 6 ganger i timen, men det avtok. Spennende å se hva som skjer etter behandling på torsdag som da vil være 38+5 :)

Synes forresten det var ganske ubehagelig på første stripping og er litt nervøs for neste. Hadde 2cm åpning da jeg var der denne fredagen. Noen som har gjort det flere ganger?? Føles det mindre vondt senere?

Synes forresten det var ganske ubehagelig på første stripping og er litt nervøs for neste. Hadde 2cm åpning da jeg var der denne fredagen. Noen som har gjort det flere ganger?? Føles det mindre vondt senere?
Jeg synes egentlig det kjentes likt ut alle gangene jeg gjorde. Bare å puste seg gjennom det :)

Jordmoren min som snakket om det på kontrollen min når jeg var 40+3 og spurte om jeg var interessert i det. Hun sa at det kunne sette i gang noe, men ingen garanti. Bedre å prøve det enn å gå helt til medisinsk igangsetting som hun sa :)
Ser noen har skrevet at det tar 3 sekunder, men da tror jeg jordmoren min tøyer og røsker litt mer for hun holder på i hvertfall 30-60sekunder :p

Jordmoren min som snakket om det på kontrollen min når jeg var 40+3 og spurte om jeg var interessert i det. Hun sa at det kunne sette i gang noe, men ingen garanti. Bedre å prøve det enn å gå helt til medisinsk igangsetting som hun sa :)
Ser noen har skrevet at det tar 3 sekunder, men da tror jeg jordmoren min tøyer og røsker litt mer for hun holder på i hvertfall 30-60sekunder :p
Hun holdt på iallefall 30 sekunder om med pausene ble det vel 1 min :p

Du får prøve å ringe jordmor og høre om de kan sjekke :) de er nå veldig hjelpsom :)

Jeg har ikke jordmor dessverre, og den jordmoren jeg brukte tidligere utførte ikke sånt. Legen min gjorde det før men, sluttet pga av infeksjonsfaren. Typisk min flaks :rolleyes:
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet til jeg kommer inn på overtids vurdering. Jeg gidder ikke å betale 600kr for å få det gjort hos privat jordmor i alle fall :hungover:

Hadde ingen effekt her med stripping og var da nesten 3cm i uke 39+3. Skal nå inn på overtidsvurdering om 2dg. Resulterte bare i vonde maserier og et foster som gikk bananas i magen før det hele gradvis avtok et par dg senere

Hvordan går det med dere som har blitt strippet? Noen som har hatt effekt? Jeg ble strippet for andre gang i går. Mye mensmurringer utover dagen, og kynnere på kvelden/natta, men ikke tatt seg opp til rier. JM sa jeg hadde god effekt av strippingen, men at jeg fremdeles hadde litt lang livmorhals! Ny stripping på torsdag, men er det vits? Kjenner litt på at jeg mistet troa på at det fungerte for meg! Har forresten ikke blødd noe etter "behandlingenene", noe jeg forsto var negativt! 39+0 i dag.

Back
Topp