Efedrin til bitte små

Her funker det iallfall. Funket ikke på storesøster, men hun fikk tidlig diagnose astma.

Funker på noen.. Har hatt til barna ved behov når de har vært små ja..

Dattera mi ble hysterisk av den... får ikke den igjen for å si det sånn.. Vet flere enn meg opplever det samme

ORIGINAL: Fridasinmamma

Dattera mi ble hysterisk av den... får ikke den igjen for å si det sånn.. Vet flere enn meg opplever det samme

Hva mener du med hysterisk??

Hun var ikke eldre da?

Vet eldste min ble hyper av den, men har var eldre da.. Reagerte annerledes da han var spedbarn..

Min eldste gutt fikk også efedrin pga tett i brystet da han var ca halvannet år - aldri mer[X(]
Hadde ikke særlig effekt hos ham - var astma som lå til grunn her også.

Men bivirkninger fikk han! Mistet matlyst, klarte ikke sove og ble veldig urolig i kroppen.

Fikk også efedrin til minste gutten, men klarte ikke gi ham det pga erfaringene med storebror - selv om det kan hende at minsten hadde reagert helt anderledes på det[8|][&:]

Mini var vel rundt året da vi fikk det mot hoste, hosten ble ikke bedre og ungen var lys våken hele natten - herrlig! Fikk konstatert astam like etterpå med han da.

Men gir det noen ganger nå ved ille kruppanfall. Det hjelper de mot[:)]

Vi fikk det mot hoste nå, gutten er 11 mnd og fikk svineriet med fæl hoste.
Han hatet efedrin, og det hjalp ikke nevneverdig for hosten [8|] Ikke har han astma heller.

ORIGINAL: Christ

Hva mener du med hysterisk??

Hun hylgråt da hun skulle legge seg.. virket redd.. tok opp dette med legen og han sa at det mest sannsynlig kom av efedrinen.. så vi sluttet.. og hysterien sluttet

Jo, hun var jo litt eldre.. hun var ca 8 mnd.. men trodde ikke alderen hadde noe å si[;)]

ORIGINAL: malien

Min eldste gutt fikk også efedrin pga tett i brystet da han var ca halvannet år - aldri mer[X(]
Hadde ikke særlig effekt hos ham - var astma som lå til grunn her også.

Men bivirkninger fikk han! Mistet matlyst, klarte ikke sove og ble veldig urolig i kroppen.

Fikk også efedrin til minste gutten, men klarte ikke gi ham det pga erfaringene med storebror - selv om det kan hende at minsten hadde reagert helt anderledes på det[8|][&:]

Sånn reagerte også jenta mi

Har gitt det flere ganger til Johanna, og hatt veldig god effekt. Nå har vi fått diagnose astma og har endelig fått skikkelig medisin til henne, men efedrin har vært redningen for oss flere ganger

Uff høres ikke bra ut... Jeg får vel bare prøve og se....

Ikke noe annet han kan få istede da?

spurte legen, men hun sa efedrin.. Er det noe hostesaft til så små da?

Nei, stemmer det.. de behandler helst ikke små med medisiner.. men av en eller annen grunn så er efedrin ok..

Du får prøve.. ser jo at noen er fornøyde.. men bivirkningene er som regel ikke noe alright..

god bedring[;)]

Nei, stemmer det.. de behandler helst ikke små med medisiner.. men av en eller annen grunn så er efedrin ok..

Du får prøve.. ser jo at noen er fornøyde.. men bivirkningene er som regel ikke noe alright..

god bedring[;)]

Takk[;)] får vel bare prøve......

Back
Topp