Efaring med bilstol i syden??

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hvordan har dere gjort det i syden når dere har tatt taxi? en venninne sa at det hadde hatt babyen i babybjørn med ansiktet mot de selv, og beltet festetsom vanlig.. er dette nok? travelt viss man skal gå rundt med en bilstol under vogna..Det er shoppingfestival i Dubai og jeg vil heller ha klær og sko i vogna[;)] he,he

Da jeg fikk førstemann måtte vi ta taxi fra sykehuset til hotellet. Og til flyplassen da vi skulle hjem. Da hadde vi han i en sånn bæresak han lå i som var festet til meg. Men er helt klart mye sikrere med bilsete.

Vi har aldri hatt med bilsete til syden, så da vi har reist seinere så har han sittet på fanget når vi har tatt buss og sånn. Men prøver å reise minst mulig rundt. Sitter med hjerte i halsen når vi kjører buss og sånn og han ikke er ordentlig sikret.

vi var i bulgaria da eldstemann var 5-6 mnd.
så ikke en eneste taxi med bilsete..
Selv hadde vi leiebil med babysete..

men dette babysetet var forovervent og type "handlevogn" sete..
Sånn skikkelig gammelt med bamser ol på..

Vi kjørte MINIMALT!

i fjord sommer år vi var i tyrkia da var milia 5 mnd så hadde ingen taxi det, så måtte ha hun på fget viss vi skulle kjøre taxi[8|] me kjørte lite av deet, kun til og fra flyplass og da var det stor bil og da lå hun i vognbaggen sin med sånn nett over

vi reiser til Spania i juli, og skal være 3 uker, så vi leier bil, med bilsoler. Leier fra et skandinavisk firma, så får bakovervendt til begge barna. JEG hadde aldri kjørt med barnet i bæresele eller på fanget i en bil, IALLEFALL ikke i syden.! Der kjører de jo som svin! Sjekk eventuelle muligheter for å leie der du skal.

Viss barnet sitter i sele på magen, og bilen kræsjer, kan babyen dø av presset fra deg. Mens det ville ha hatt en mulighet i bilstol.

Hehe, akuratt dette hadde jeg planer om å legge ut en tråd om også!

Vi har tenkt oss på Cruise i middelhavet i september. Og eneste måten å komme seg fra flyplassen til havna på, er taxi...

Og jeg er ikke overbevist om at det er bare bare å få tak i en taxi med barnesete i Barcelona...

jeg tok med bilsetet til syden! kjøper heller et par mindre sko og litt mindre klær, eller bærer handleposene! bilsetet er MYE viktigere :)
Var ikke så stress å ha det med oss

jeg hadde med Bilsete og quinny vogn, skulle vi kjøre et sted festet jeg bilsete på understellet, da har du handlekurven fri, mange triller som du kan feste bilstol på også............[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Bolla_82

jeg tok med bilsetet til syden! kjøper heller et par mindre sko og litt mindre klær, eller bærer handleposene! bilsetet er MYE viktigere :)
Var ikke så stress å ha det med oss

Har ikke plass under vognen[:)] skal kontakte firmaet for leiebilen slik at vi får bilstolen i den i alle fall[:D] får finne ut av det.. blir masse trasking alene, siden mannen min skal jobbe til fem om kvelden hver dag..ikke så lett å bære stolen og trille vognen samtidig[;)]

hmmm stress å ha me bilsete da[&:]
vi hadde bestilt leiebil og sa ifra at vi hadde ei lita.. så det sto klar et bilsetet i leiebilen... men uten leiebil vet jeg ikke hvordan jeg ville gjort det[&:]

Jeg bestilte taxi i NORGE da snuppa bre var noen uker gammel..
Og fikk et framovervendt sete fra 9-18 kg..

Det var jeg som var akutt dårlig, så hadde ikke noen annen mulighet [:(]

Vi har bestillt leiebil i spania, men bilsete, det skal være et babysete, så håper det da.
Vi skal ha bilen fra vi lander til vi reiser igjen.

ORIGINAL: 1100

Jeg bestilte taxi i NORGE da snuppa bre var noen uker gammel..
Og fikk et framovervendt sete fra 9-18 kg..

Det var jeg som var akutt dårlig, så hadde ikke noen annen mulighet [:(]

Det er jo veldig dårlig!! Da regner jeg selvfølgeli med dere sa fra alderen på barnet? [8|]
Norges Taxi eller...??[:-]

Back
Topp