Eeenda en tidlig UL ❤️

Sofie85

Forumet er livet
Marslykke 2016
Febbisbebbis'18
ImageUploadedByBV Forum1441651219.326985.jpg

Fy søren så gøy det er å se at babyen vokser og spreller <3 alt er fremdeles i skjønneste orden, og nå blir det ikke før OUL uke18 vi får se h*n neste gang.. Med mindre tålmodigheten min for å få vite kjønn renner ut innen den tid da.
Hadde håpet på en indikasjon idag hvis det kunne skimtes noe, men minien lå med magen rett mot oss på skjermen og rørte på seg altfor fort til å få et bra stillbilde i profil til å kunne se noe <3
Jeg er så spent at jeg nesten sprekker <3

Herlig når man får se at alt er vel der inne. Bare en uke til jeg skal inn. Da er jeg 12 uker. Gleder meg!

Vis vedlegget 134812

Fy søren så gøy det er å se at babyen vokser og spreller <3 alt er fremdeles i skjønneste orden, og nå blir det ikke før OUL uke18 vi får se h*n neste gang.. Med mindre tålmodigheten min for å få vite kjønn renner ut innen den tid da.
Hadde håpet på en indikasjon idag hvis det kunne skimtes noe, men minien lå med magen rett mot oss på skjermen og rørte på seg altfor fort til å få et bra stillbilde i profil til å kunne se noe <3
Jeg er så spent at jeg nesten sprekker <3
Var det innvendig eller utvendig ultralyd du fikk da? Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen- og jeg er så spent!! Aldri vært på det før.....

Så deilig å se at alt er bra!! Gratulerer :)

Så gøy!
Hvor langt er du?
Er 11+3 :) en baby på str med en lime som bokserte seg rundt der inne <3 veldig gøy! Og ikke minst deilig å få vite at alt var i orden, sjekket nakkefold og at alle lemmer var på plass osv :)

Var det innvendig eller utvendig ultralyd du fikk da? Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen- og jeg er så spent!! Aldri vært på det før.....
Det var innvendig UL, tredje gangen hittil i graviditeten, alle har vært innvendig. Visstnok blir bildet mye tydeligere da, og så "lite" tydelig som det allerede var så kan jeg ikke skjønne hvordan de ser noe overhodet på utvendig UL så tidlig :) ikke på meg i hvert fall! (Selvom jeg ikke har så mye ekstra på magen, hørt at det kan være en grunn til at de tar innvendig, tror ikke det er grunnen i mitt tilfelle :) lykke til på din og gled deg til å se knøttet <3 det er så gøy!

Herlig når man får se at alt er vel der inne. Bare en uke til jeg skal inn. Da er jeg 12 uker. Gleder meg!
Da er vi nesten akkurat like langt vi da, jeg er 11+4 idag, 11+3 på UL igår ;) så i uke 12, men 11 uker på vei, forvirrer meg selv så mye med de ukene at jeg må gjenta det mange ganger for meg selv :) er det førstemann for deg? Og er det første UL nå?

Da er vi nesten akkurat like langt vi da, jeg er 11+4 idag, 11+3 på UL igår ;) så i uke 12, men 11 uker på vei, forvirrer meg selv så mye med de ukene at jeg må gjenta det mange ganger for meg selv :) er det førstemann for deg? Og er det første UL nå?

Venter barn nummer 3 her. Har to jenter på 6 og 8. Rart å tenke på at jeg kunne det meste om svangerskap og permisjonsregler sist, og nå husker jeg pent lite av det... Trodde jo ikke jeg skulle få bruk for den kunnskapen flere ganger da :)

Blir min tredje UL. Har hatt to pga blødninger. Men det er snart 3 uker siden siste, og da var det jo mest for å se at det var liv og ikke SA på gang. Heldigvis så alt normalt ut, og håper neste UL også viser at alt er ok :)

Kjempeherlig! Tenk nå ser man et lite menneske der inne! Man kan se hjernen inne i hodet veldig godt! Helt utrolig!

Kjempeherlig! Tenk nå ser man et lite menneske der inne! Man kan se hjernen inne i hodet veldig godt! Helt utrolig!
Ja, særlig utrolig å se hjernen med to adskilte halvdeler (som ikke var tomme, heldigvis:) og magesekken osv. Ble plutselig så mye mer virkelig nå, det så jo ut som en ordentlig baby <3

Back
Topp