eeehhhm

Lena89

Gift med forumet
altså mini har plutselig regulert til at han skal ha 4-5 måltider til dagen og 260 ml om gangen..
MEN i dag har han spist 2 ganger 260 ml og 1 gang 180 ml med velling.. er d lite?? han sovnet med en gang etter vellingen. å har virket fornøyd i dag.. ingen suttring eller noe.. kanskje d bare er meg som blir paranoid siden d ikke er så mange matinger i løpet av en dag. når jeg rekner på d så har han jo spist 700ml til sammen i dag. er d lite når han er 3 1/2 mnd?

260ml om gangen? Er ikke det himla mye??

Min er 4mnd og drikker 150/170ml om gangen. Alt ettersom..
Så tror ikke det er for lite.. så lenge de blir mett kan vel ikke alt måles. Eller?

Oi, jeg trodde Thea var glupsk[:D]
Hun spiser vanligvis 180 ml (eller, blir vel 200 med pulver..)
260 er jo endel[:D] Men så lenge lille C virker glad og fornøyd, er nok allting
godt[:D] De har ikke vondt for å si fra, det er ihvertfall min erfaring.. Da er det
belging så det jomer i veggene her[8D]

700 ml er ikke ille, de spiser jo mindre med velling i magen, da det metter mer![:)]
Regnet på det nå, og Thea spiser jo 800 ml.. Så du trenger nok ikke uroe deg vennen[:)]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Oi, jeg trodde Thea var glupsk[:D]
Hun spiser vanligvis 180 ml (eller, blir vel 200 med pulver..)
260 er jo endel[:D] Men så lenge lille C virker glad og fornøyd, er nok allting
godt[:D] De har ikke vondt for å si fra, det er ihvertfall min erfaring.. Da er det
belging så det jomer i veggene her[8D]

700 ml er ikke ille, de spiser jo mindre med velling i magen, da det metter mer![:)]
Regnet på det nå, og Thea spiser jo 800 ml.. Så du trenger nok ikke uroe deg vennen[:)]

haha nei d er nok bare jeg blir blir paranoid hahaha[:D]

hihi.. satt faktisk å snakka me vennina mi om det der igår[8D]

å hu sa det var helt normalt at de plutselig noen dager kunne kutte ned på antall flasker[;)]
260 det var MYE! lisja mi spiser max 190ml per måltid som er 5 ganger om dagen.

men det kan jo være at vellingen har veid opp for flaskene da[;)]

Tror ikke det er for lite, her spiser han 170ml til måltidene, og ikke alltid han spiser opp.
Blitt færre flasker i døgnet nå som han får grøt morgen og kveld pluss litt middagsglass midt på dagen.

tror nok ikke mengden er for lite, vi ligger nok på samme mengde, litt mer kanksje, bar at her er det fordelt på 7 måltider i døgnet! hehe hadde aaaaldri fått mi til å spise 260 i slengen! haha

men det er jo igrunnen litt lite med 3 flasker i døgnet, hvis dette skjer hver dag fremover.. 1 dag er jo ikke farlig, men det er jo slettes ikke bra for fordøyelsen å spise 3 ganger til dagen for et barn som lever på melk.. heller ikke for oss voksne:) men er jo vanskelig å tvinge dem.. men ville nok prøvd å gitt litt mindre, bare til han var akkurat mett liksom, og fornøyd, også prvd å gitt igjen etter maks 3-4 timer.. skal ikke gå så mye lenger enn det imellom et måltid sa hs til meg, med mindre de sov da...

Alle barn drikker jo forskjellig...
Her drikker han ca. 160ml hver 3-4 time (men sover 6-8 timer om natta)

Så tror ikke det har så mye å si..
Det er vel 150ml, pr. kilo, pr.døgn de sier?

men har han bare hatt 3 måltider? selv om det er store måltider så ville jeg gitt oftere og mindre,f or fordøyelsen sin del

Kansje jeg misforsto!

Ellinor drikker mellom 800 ml og 1 liter i døgnet nå!

jah han har spist helt rart di 2 siste dagene.. MEN nå er d ordnet.. er nede til 170 ml nå.. å flerne måltider.. gidde han litt sviskemos i melken (siden han ikke liker malt) så komm d en del ut tidligere i dag.. så var nok bare en liten forstoppelse som har jort d..

Back
Topp