Eeeh slimproppen?

Melliott

Elsker forumet
Beklager detaljene [:o]

Stod i dusjen i dag, og skulle vaske meg nedentil da jeg kjente masse slim. Det var tykt, mye og kjempeseigt. Type at jeg kunne dra det ut av kjeden og holde i det. Fargen var blank og litt hvit. Det var mye mer enn vanlig utflod, og veeeldig mye seigere.. Mulig det er vanlig at utfloden blir slik når man er gravid? Aldri gjort dette før [:-] Det var ikke blod i det da, og slimet var ikke rosa. Har ikke sett noe til det siden jeg "dro ut" alt i dusjen.. (æsj)

Det siste døgnet har jeg også hatt svake mensensmerter..

Har lest at om slimproppen går tidlig, så lages det en ny, men er det noe jeg eventuelt må passe på om det var den som gikk? Kunne det være den?

Er 28 uker på veg..

Kan bli sånn av sex og.. sædrester .. 

ville ringt føden å hørre me de..bedre d enn å gå å lure!

Jo det kan sikkert ha vært den.
Leste i går at den kunne gå, og at det da dannet seg ny slik som du selv skrev.

Åh, det kan være ja! Han fikk entre tempelet før vi dro på påskeferie (altså noen dager siden), så det kan være det!

Har jo vært tørke her vet dere, så uvant at slike ting plutselig skjer [:D]

Da skal jeg ikke bekymre meg mer! [:D] takk for svar!

Den gikk 2 mnd før terminen til meg med førstemann også, men JM sa jeg bare måtte følge med..å kunne godt pakke baggen,hehe...men det blir sikkert en ny en[:)]

Det kan være deler av den som går bare også[;)] trodde min kom sist for jeg fikk sånn som du beskriver, men noen uker etter kom resten[8D] men fødselen skjedde ikke på laaaang tid for det og jeg gikk 12 dager over[8D]

Slimproppen min (forrige sv.skap) hadde en litt annen konsistens. Dere vet sånn lim som brukes for å lime fast reklame eller vareprøver i blader? Når man piller av det limet..omtrent sånn konsistens var deg på slimproppen. Evt som en skikkelig seig busemann;-p[&:]

nei.. tror ikke et er slimproppen.. Da ville du nok sett antydning til blod i det.

Helt vanlig med masse utflod når man er gravid.. Det samler seg gjerne opp en del oppimellom..

Men ang. smertene dine, så ville jeg hørt med jordmor.

Hihihi den kroppen den kroppen... [;)] TAPETLIM? Hva i all verden! [:D]

Tusen takk for svar :) Tror ikke jeg trenger å ringe jordmor nå det viser seg å være en så naturlig årsak :) Mensensmertene var ikke noe vonde, bare litt murringer som jeg la merke til. Mulig de kom fordi jeg hadde vært mye bagasje til bilen og gått litt i butikker når jeg egentlig var sliten, samt satt lenge i bilen etterpå. Litt masevondter for fortalte meg at jeg måtte slappe av, kanskje? Han har beveget seg mye siden da ihvertfall, så jeg tror alt er bra [:)]

Back
Topp