eeeeh, skjeler!

aljoba

Glad i forumet
vi var på fotoshoot for noen uker siden, og var på visning på bilder på tirsdag. da så vi på to bilder så skjelte mini bittelitt m d venstre øye...og etter visninga har jeg vært litt obs'e på d. å ser at han skjeler litt m d venstre øye av og til. kan d være noe galt? han har ikke gjort d før [&:]  leste her inne på bv at de ikke skal skjele etter 6mnd...

tror nok jeg ville tatt det opp på hs på neste kontroll.. eller ringt og snakka med de..
det kan jo bare være en slapp muskel der.. men da finnes det så fine måter å rette opp det på.

ORIGINAL: 3barnsmor*30

tror nok jeg ville tatt det opp på hs på neste kontroll.. eller ringt og snakka med de..
det kan jo bare være en slapp muskel der.. men da finnes det så fine måter å rette opp det på.

hmm...får vel ta en tlf på mandag, evnt stikke bortom på tirsdag på åpen time...

Ville nok få sjekket det opp ja! Har en niese som begynte å skjele ca i denne alderen og det viste seg etterhvert at hun har +5,5 på begge øyne og et latt øye. Brukte lapp en god stund når hun var yngre. Ikke for å skremme deg altså, men bedre å få sjekket det opp for hvis det er noe så er det jo bra at det blir oppdaget tidlig.

Er selv ganske obs på min gutt siden faren hans har +6[&:]

Æsj. Mini gjør også det. Trodde ikke det var noe farlig enda[:'(] Skjeler selv på ett øye og har linser og håpte virkelig at mini skulle slippe å arve dritten fra meg[&:]

Her sjeler mini også. Han sjelte ikke ved 6 mnd kontroll. Jeg har ringt hs og har fått en ny time til sjekk av lege. Han kommer mest sannsynlig til å bli henvist til øyelege fikk jeg beskjed om.

Back
Topp