Eeeeh...noia! Hjelp!

Starbucks

Forumet er livet
Jeg hadde lapraskopi 13. Mars og fikk mensen 27. Mars. Rundt slutten av forrige uke og beg. av denne kjente jeg de vanlige eggl. smertene. Var på do isted og da jeg tørket meg var det blod på papiret?!? Det var sånn som jeg har første dag med mens liksom. Har litt sånn mensmurringer, men det er jo ikke mulig??? Det er jo bare 15 dager siden sist jeg fikk mensen?!? Kjente ikke noe igår, men murringene kom nå rett etter at jeg var på do. Noen med erfaringer her? Hvis det ikke gir seg eller blir mer så må jeg jo bare komme meg på legevakta, men det føles ikke ut som om det er krise. Men ble jo litt engstelig da...Mine sykluser er stabile og ligger på mellom 29-32 dager

Det kan jo bare være at kroppen trenger litt tid etter lap, og at enten denne eller forrige blødning var en mellombløning. De stakkars eggstokkene har jo tross alt fått litt "juling". Men gjør det veldig vondt? Har du naproxen? Det kan hjelpe! Husker før jeg begynte på ppiller hadde jeg veldig eggløsningssmerter, og er selv spent på om disse kommer tilbake etter lap. Har pco selv:s

Det som er rart er at jeg fikk mensen akkurat på riktig tidspunkt i syklusen sist. Jeg opererte rundt el. og fikk skikkelig mens etter 14 dager, og varte like lenge som vanlig. Så fikk jeg el. smerter 11 dager etter det, og det var på mandag denne uken. Og nå har jeg liksom fått mensen? Jeg klarer bare ikke å forstå hva kroppen min driver med. Har aldri hatt så uregelmessig at den kommer 1,5 uke for tidlig...Men men...da er det vel bare den duste kroppen min da. Og forsøket må bare utsettes. Faens drittkropp...

Du har ikke hatt samleie da rundt eggløsning? Og at det kan være festeblødning? :D

Hmm...vi hadde sex noen dager før. Men det skal ikke være mulig pga hans sædkvalitet. Og mine rævva egg. Jeg har ikke peiling på hvordan en festeblødning er heller. Uæh! Jeg får bare holde ut og ringe klinikken på mandag. Men så lenge jeg ikke finner noe på nettet som tilsier at det er noe galt, så haster det sikkert ikke så veldig:) Tør ikke håpe på at det er noe annet enn en uregelmessig mens heller. Så heldig er jeg bare ikke. Født i feil tegn eller noe. Hehe:)

Jeg hadde faktisk en sånn runde i fjor høst. Fikk mens ca 14 dager etter at jeg nettopp hadde hatt mens. Vet ikke hvorfor det skjedde, og ble med den ene veldig rare syklusen. Husker jeg fikk litt panikk for at det skulle være tegn på tidlig overgangsalder, for mener det var det eneste jeg fant som liknet. Og tenkte det ville være typisk, at jeg skulle ha ventet for lenge med å gjennomføre planen om graviditet. Jeg turte ikke kontakte legen, og det var sikkert dumt. Kunne sikkert ha sluppet å bekymre meg fullt så mye. Håper du finner ut av det :)

Jeg hadde faktisk en sånn runde i fjor høst. Fikk mens ca 14 dager etter at jeg nettopp hadde hatt mens. Vet ikke hvorfor det skjedde, og ble med den ene veldig rare syklusen. Husker jeg fikk litt panikk for at det skulle være tegn på tidlig overgangsalder, for mener det var det eneste jeg fant som liknet. Og tenkte det ville være typisk, at jeg skulle ha ventet for lenge med å gjennomføre planen om graviditet. Jeg turte ikke kontakte legen, og det var sikkert dumt. Kunne sikkert ha sluppet å bekymre meg fullt så mye. Håper du finner ut av det :)
Godt å høre at det har skjedd andre og at det ikke var noe. Må uansett ringe klinikken på mandag og si ifra :( Skulle jo begynne på spray førstkommende torsdag på CD 21, men nå må jeg vel nullstille denne runden. Pokker as....:(

Har du begynt å blø ordentlig da?

Har du begynt å blø ordentlig da?
Var på do nå, og da var det bare en liten dråpe liksom, og litt rosa på papiret. Ææææh!!! HVER gang jeg skal igang med forsøk er det ett eller annet som ødelegger. Det slår aldri feil! Jeg har så mye uflaks at jeg lurer på om jeg har gjort noe forferdelig i mitt forrige liv!? Kanskje jeg var en barnemorder eller noe so gjør at jeg betaler prisen i dette livet. Mistet fullstendig motet...

Uff, ikke mist motet! Hvis du ikke har begynt å blø skikkelig, er det jo ikke sikkert at det er mens. Kanskje det bare er en uskyldig blødning fra en liten rift eller noe?

Uff, ikke mist motet! Hvis du ikke har begynt å blø skikkelig, er det jo ikke sikkert at det er mens. Kanskje det bare er en uskyldig blødning fra en liten rift eller noe?
Det er det jeg håper på. Kan jo hende det er litt rester etter forrige syklus også. Eller at det kommer fra forrige runde i loppekassa, hehe:) Åh, jeg er så irritert nå...men men. Får ikke gjort annet enn å ringe klinikken på mandag.

Det SiSTE du må gjøre er å tenke på karma eller skjebne! Det er bare demotiverende for oss her inne. Mye bedre å kalle det uflaks.:-)

Er nok mensen. Kom mer idag tidlig. Så da blir forsøket utsatt da. Typisk...

Jeg opplevde lignende forrige syklus hadde rødt og brunlig på papiret ved hvert toabesøk fra ca 14 CD og til mensen kom når den skulle 31 elr 32 CD, aldri opplevd det før

Jeg opplevde lignende forrige syklus hadde rødt og brunlig på papiret ved hvert toabesøk fra ca 14 CD og til mensen kom når den skulle 31 elr 32 CD, aldri opplevd det før
Det tok seg opp fra i går, så nå kan det ikke være noe annet enn mensen. Googlet litt og fant en annen som har hatt noe lignende så det er vel bare kroppen som prøver å justere seg eller noe. Hehe:)

Det tok seg opp fra i går, så nå kan det ikke være noe annet enn mensen. Googlet litt og fant en annen som har hatt noe lignende så det er vel bare kroppen som prøver å justere seg eller noe. Hehe:)
Det tror jeg også, og for min del håper jeg den syklusen min var en "oppgradering" av min fertilitet haha for jeg hadde stikninger og slike rariteter i livmor fra da jeg antagelig hadde el og frem til mensen, og har aldri kjent slikt annet enn etter innsettene mine, men ble litt smått bekymret for rødt på papiret hver dag da men men... håper d e uskyldig :) :)

Det tror jeg også, og for min del håper jeg den syklusen min var en "oppgradering" av min fertilitet haha for jeg hadde stikninger og slike rariteter i livmor fra da jeg antagelig hadde el og frem til mensen, og har aldri kjent slikt annet enn etter innsettene mine, men ble litt smått bekymret for rødt på papiret hver dag da men men... håper d e uskyldig :) :)
Hahaha:) Det var ingen dum tanke. Kanskje det bare er en oppgradering ja:);)

Det viste seg å være en hormonell blødning eller en "mellomblødning" :) De ringte meg etter mailen jeg sendte og ba meg komme og få tatt en sjekk. :) Ingen fare:) Men han visste ikke hva det kom av da...hehe:) Men det var ikke mensen.

Back
Topp