EEEEH hva driver de med!?

Melliott

Elsker forumet
Så igjennom smilyene vi har her på forumet og bare... WHAT?

HVA HOLDER DISSE PÅ MED?

[&:]

(sorry for at jeg lager så mange poster, haha! Sambo er og søker jobb, blir så stressa av det, så da må jeg være litt sosial [;)])

Hahahahha ja de gjør det sant? Trodde jeg var fjortis og tenkte koffert jeg nå! [:D]

Lette etter klemmesmiley i sted, men fant bare smilyer som spermer og raper og fiser og slår... Kjekt på et gravidforum, ja! [:D]

hehehe.. har ikkje lagt merke til dette før eg... hehehe

hahaha, så alle klemmene du har sendt ut har egentlig vært perverse gruppesex-oppfordringer! [:D] HERLIG!

hmm mange pervosmilyer på ett gravidforum... hehe

Haahahahhaha! 

Hehehe

Hahahha [:D] Nei jeg har ikke sett på smilyene så mye, bruker mest de på siden her! Men altså......................... Synes nesten de er litt drøye jeg [:D]

- hehe eg trodde denne kysset den andre på magen... hehehe

joda sex er en naturlig ting og alle vet jo hva baby kommer av, men tviler sterkt på at så mange babyer her ble laget under trekant osv...[8D]

Hehe..har sett så mange dele ut denne som en trøsteklem  og har lurt på om de faktisk skjønner hva de gjør..jeg syns det er lett å se[8D]

ORIGINAL: Eltana

ORIGINAL: Rebecca85

Hehe..har sett så mange dele ut denne som en trøsteklem  og har lurt på om de faktisk skjønner hva de gjør..jeg syns det er lett å se[8D]

Jeg er nok en av de!!!
Og jeg har bodd konstant i koffert fra jeg var ganske ung, men jeg har ikke tolket denne til det!!! HUFF!!!!
Får bare unnskylde meg!!! Jeg trodde det var en klem!!! *Dum og uvitende*

Hehe..lov å ta feil [:D] er mange som bruker den helt feil[8D]

HAHA!!! Seriøst? Har jeg ikke fått med meg [8D]
Jaja... sikkert noe som har bruk for de og [;)]

Back
Topp