Eeeeehhhhhh

moccii

Elsker forumet
Kom til å tenke på en ting. Jeg skal i bryllup 19-20 mars.

Hva f*** gjør jeg med puppene mine da????? Herregud, skal jeg ta med brystpumpa og okkupere dassen hver 3.time da eller???? [8|][:o][:-]

Enten det - eller så må du ha noen med deg som kan passe ungen, og stå klar hver 3. time så du får slengt ut puppen og tømt den [8D][:D] Tror ikke det finnes noe sånn "midlertidlig melkestopp" eller sånn utsettelsespille som man får for å utsette mensen [8D]

hehe, ja enten pumpe hver 3. time eller bare prøve å pumpe sjeldnere... når jeg er borte pumper jeg ikke og det går fint for meg! [;)]

må du pumpe hver tredje time da ? går lett flere timer her, og opp til 9 timer på natta, haha.. men da er jeg dolly parton når jeg våkner også :P

Hahaha, jeg må le av meg selv noen ganger altså. Men dette lurer jeg på lissom [:D]

Altså, mini får jo NAN på flaske det døgnet jeg er borte.

Han spiser hver 3-5 time hele døgnet.

Jeg begynner å lekke hvis det går for lenge og vil ikke akkurat lekke gjennom kjolen [8|] HAHA, da hadde vel de andre fått noe å snakke om hvertfall da [:D]

Da blir det okkupering av dass for å pumpe/håndmelke med jevne mellomrom [:D]

Morellskatten: Tror vi må finne en patent på pille for "midlertidig melkestopp". Det hadde vært genialt [:D]

Jammen selv om du lekker er det ikke bare å bytte ammeinnlegg oftere??[8D]

ORIGINAL: *AnjaElise*

Jammen selv om du lekker er det ikke bare å bytte ammeinnlegg oftere??[8D]

Det er sant [:)]

Men hvordan blir det med melkeproduksjon da? Hvis jeg går et døgn uten å pumpe/håndmelke like ofte som mini pleier å spise?

Back
Topp