Eeeeeeh.. dæven.. verre enn jeg trodde..

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Jeg kjøpte meg en rockering fra usa igår.. og i påvente på den, så kjøpte jeg meg en vanlig en idag..
Vel.. jeg får jo faen ikke til å holde den oppe...???
Hva var trikset?![8|][8D]

Nina holdt forresten på å LE seg ihjel...[8|]

hehe, muuuuve youre hips mama[:D]

hehe, blædi blædi.. får du ikke til??[:D]

for å si det sånn,første dagene måtte jeg starte på nytt sikkert 20 ganger på de 10 min jeg rocka,men no klarer jeg å rocke ca 30 runder[:D][:D] haha WOW,før jeg må ta den opp igenn[8D][8D]
blir bedre for hver dag,men er en LANG vei igjenn å gå her i gården og ja[:D][8D][;)]

Om det er noen trøst får ikke jeg heller det til...[&o]

Er det mulig!!!!????? jeg lånte Ariana sin nå, for å teste. jeg var jo driiiiiiiiit god en gang. men nå: funka ikke jo. WTF??????

ORIGINAL: Tullann

Er det mulig!!!!????? jeg lånte Ariana sin nå, for å teste. jeg var jo driiiiiiiiit god en gang. men nå: funka ikke jo. WTF??????

Nettopp!!! Hva har skjedd??

ORIGINAL: Smulen

ORIGINAL: gira

hehe, muuuuve youre hips mama[:D]

ORIGINAL: Smulen

Hi hi akkurat som å høre meg det![:D]Kjøpte meg rockering igår selv jeg,og skulle prøve den hjemme,men det gikk jo f*** ikke!Jeg som var dritgod på det da jeg var lita?! Og Robin holdt på å le seg skakk,han syns det var såååå artig å se på mamma slite og knote og te seg som en apekatt.[:D]..vanskelig skal det værra ja!

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Jeg kjøpte meg en rockering fra usa igår.. og i påvente på den, så kjøpte jeg meg en vanlig en idag..
Vel.. jeg får jo faen ikke til å holde den oppe...???
Hva var trikset?![8|][8D]

Nina holdt forresten på å LE seg ihjel...[8|]

sikkert reklamasjonsgrunnlag, gå tilbake og bytt[8D][:D][:D]

(men jeg hadde samme problemet selv og jeg som var best i klassen en gang i tiden[&o][:D])

Hehe, jeg holdt på og daue av latter selv da jeg så min søster gjøre det der. Ser jo ganske komisk ut når en ikke er god på det[:D]
Du må vel bare ta kroppen frem og tilbake liksom og rundt[8D]

ORIGINAL: Villanden

Skjønner ikke problemet [8|] Her har ringen alltid gått rundt som forventet [8D]
Sier bare: øv øv øv øv [:D]

you're mean...[&o]

ORIGINAL: Adrianna

Jeg trenger videobevis på at du har prøvd rockeringen.... [8D][8D][8D]
haha[:D]

Øvelse gjør mester snuppa[:)]

Alle som har prøvd den fra USA med vekter sier at den er myyye lettere å rocke med[:D]

En ting er sikkert, jeg skal være ALENE når jeg prøver den[:D]

Back
Topp