Edderkoppinvasjon

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Trenger tips til å bli kvitt disse ekle krypene. I sommer har det krydd av dem utenfor her. Knertet 4 stykk for et par dager siden og sprayet insektsmiddel der de hadde vært (permetrin fra felleskjøpet). I dag var der plutselig 7! Skulle jaggu tro de har slektstreff på husveggene våre. Dette er enebolig i rekke og vi har ikke noe krypkjeller eller annet fuktig område som skulle tilsi at de vil bosette seg her... Hvordan i huleste skal jeg bli kvitt dem?

Jeg har brukt noe fra Jernia, mener det heter superpermetrin. Veldig effektivt her. Merket er Trinol, og det er sikkert flere som har det.

Kjøp perpetin eller var det permetrin? :p
De har det på de fleste jernvarehandler og sprøy dør, vindu og alle slags karmer.
Vi har tarantell i bur... Haha ser sjeldent små krypa :D

BVruker det samme som deg på alle karmer når jeg får invasjon, spørs om de kommer inn et annet sted da siden det ikke funker.

Kjøp perpetin eller var det permetrin? :p
De har det på de fleste jernvarehandler og sprøy dør, vindu og alle slags karmer.
Vi har tarantell i bur... Haha ser sjeldent små krypa :D

:o jeg må bare spørre hvorfor? Du sitter vel. Ikke å koser med den liksom? :o

Trenger tips til å bli kvitt disse ekle krypene. I sommer har det krydd av dem utenfor her. Knertet 4 stykk for et par dager siden og sprayet insektsmiddel der de hadde vært (permetrin fra felleskjøpet). I dag var der plutselig 7! Skulle jaggu tro de har slektstreff på husveggene våre. Dette er enebolig i rekke og vi har ikke noe krypkjeller eller annet fuktig område som skulle tilsi at de vil bosette seg her... Hvordan i huleste skal jeg bli kvitt dem?

Haha du for informere om slekstreffet på deres vegg er flyttet til en ny lokasjon;)

:eek: jeg må bare spørre hvorfor? Du sitter vel. Ikke å koser med den liksom? :eek:
Haha neeei! :D
Sambo hadde gamla fra før, så da måtte jeg pent godta henne da og skorpionen has :p
Men! Edderkopp skrekken min er så å si vekke nå, takket være gamla på 32år.

Kjøp biologisk imsektsmiddel fra Boss, funker gull :)
Hilsen ei med edderkoppskrekk!

Vi har en god forsikring på huset, og har god plass mellom husene til naboene.
Det kan hende jeg hadde brent ned hele driten, hvis det brått faktisk var "invasjon." :p xD

Det som er viktig, er å få med alt av spindelvev, og ikke "være snill og slippe dem ut igjen et annet sted.."
Da ser de sitt snitt til å legge en million egg rett utenfor soveromsvinduet ditt. :p

Last edited:
Vi har en god forsikring på huset, og har god plass mellom husene til naboene.
Det kan hende jeg hadde brent ned hele driten, hvis det brått faktisk var "invasjon." :p xD

Det som er viktig, er å få med alt av spindelvev, og ikke "være snill og slippe dem ut igjen et annet sted.."
Da ser de sitt snitt til å legge en million egg rett utenfor soveromsvinduet ditt. :p
Æææsj ikke skriv sånn da!!:p har soverom i kjelleren akkurat nå så får jo mareritt av tanken:p

Back
Topp