EDDERKOPPER!

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Herregud! Hva skjer med at det plutselig kryr av edderkopper i dette huset?!? Hvor kommer de ifra??

Noen som sliter med det samme? :-O

Se på denne fine som satt på døra mi i dag da!
ImageUploadedByBV Forum1443895263.638144.jpg

Så fine farger på kroppen! :)

Edderkoppene her har ADHD for tiden... Sambo lot vogna stå ute i en time i dag, den hadde spindelvev over ALT! Heslig. :( Edderkoppbabyene spinner for harde livet, dekker alt som er. Fysj.

Har inseksspray stående over alt for tia, for jeg er livredd edderkopper

Merker det godt her også nå, en kveld skvatt jeg skikkelig. Satt i tussmørket og så TV, så ser jeg noe i sidesynet som går over gulvet. Set var en GIGAedderkopp!! Fanget den med et kjøkkenglass, og da stakk bena utenfor ...!

Merker det godt her også nå, en kveld skvatt jeg skikkelig. Satt i tussmørket og så TV, så ser jeg noe i sidesynet som går over gulvet. Set var en GIGAedderkopp!! Fanget den med et kjøkkenglass, og da stakk bena utenfor ...!
Eg hadde mest sannsynleg daua;)

De er overalt her også :(

*gåsehud* skal løpe å lukke soveromsvinduet!
Druknet 1 giga edderkopp i forrige uke. En av de første gangene jeg har drept en edderkopp!
Er så redd for at den hopper på meg. Drømmer om de innimellom. Våknet flere ganger at jeg gråter og skriker!!

Æsj! For noen forferdelig dyr! Klør over hele meg haha!

Skulle bare sette noe utfor døra en kveld.. Tar tak i ei bøtte, flytter den ut på plattingen, snur meg, og DER vettu.. En norsk husedderkopp som var 7-8 cm stor!! Jeg kødder ikke! Jeg holdt på å svime.. Har ikke turt å sove med vinduet åpent etter dette.

På gamle Horten sukehus holder de visst på å pusse opp, og der hadde de funnet flere sånne på ca 10 cm.
*hulk*

Vi har også masse, bor med skog og jorder på tre sider av huset, så det var bare å bli vant til :p

Back
Topp