Edderkopp!

camika

Forumet er livet
Jeg satt å scrappa ferdig en LO som jeg har brukt laaang tid på. Når jeg var ferdig med den, skulle jeg bare rydde litt så skulle jeg starte på ukesoppgaven.

Jeg hadde samla sammen en stor bunke med restepapir som jeg skulle legge på plass, og der dukka en diger edderkopp opp. Jeg handla på impuls, og dundra til med arkbunken...og ødela et nydelig mønsterark[:@]

Jeg måtte bare avslutte. Jeg er livredd krekene og klarte ikke være på rommet mer...nå skal jeg i dusjen for jeg føler det kryper over alt[&:] Jeg håper jeg får manna meg opp til å gå inn dit igjen, for denne uken vil jeg være med på konken[:)]

næmen stakkars deg da...edderkopper er ikke farlige vettu[8D]
må nesten le litt av deg, men noen har slike forbier....synd med arket ditt da..søke om erstatning kanskje?[:D]

ORIGINAL: go* mamma*n

næmen stakkars deg da...edderkopper er ikke farlige vettu[8D]
må nesten le litt av deg, men noen har slike forbier....synd med arket ditt da..søke om erstatning kanskje?[:D]

Hehe! Bare le du, jeg ler jeg også[;)] 

Jeg hadde søkt om erstatning, hadde det ikke vært for at ødeleggeren er død...[8D]

I dag føler jeg meg myyye tøffere, så i kveld skal det scrappes[:D] 

ORIGINAL: mamma$ lille £ngel

Jeg er heller ikke spesielt glad i de, men i går hadde jeg en som plutselig krøp oppetter leggen min. Og litt senere på dagen fantjeg en flått bak på helen.... kan si jeg klødde mye i går ja!

Skjønner godt det klødde litt ja!

Heldigvis er det ikke flått her (enda) de krekene er jo ufyselig[:'(]

Jeg gruer meg bare til løvmakken kommer. Jeg er ikke redd dem, men de siste årene har det vært så vanvittig mange av dem[&:] Det legger en demper på hele sommeren[&o]

Idag fikk jeg pakke fra Nemi, og masse bilder, så i kveld blir det scrapping uansett[:D]

Back
Topp