edderkopp

dommett

Forumet er livet
å herregud det kom en kjempestooooor edderkopp krypende over kjøkkengulvet. jeg er så redd dem...fikk slengt en dyp tallerken over den (må vel kaste den nå..hehe) ville ha mannen hjem for å ta den bort men det ville han ikke (kan ikke skjønne det [8D]). så nå venter jeg bare på liv09, håper hun tørr...

Hahahahhahahaahaaaaaaaaaaa så søt du er!!
Jeg tok en med papir og slengte den i do idag med Aslak på ene arma: "Se Aslak, edderkopp!" Poff, så var den borte!
Men jeg skjønner deg: Jeg ble rett og slett fysisk kvalm av edderkopper før, men plutselig så gikk det over. Liker fremdeles ikke å ha dem i hus da [8D][8D]

hahaha, akuratt så å hørra meg sjøl detta [8|]
Eg e livredde dei dyrå, så forstår godt at du kje våge å ta an ja [:-] Håpe liv09 kan redda deg [8D]

hehe... liker de ikke jeg heller.. men jeg klarer å ta MASSE papir og krøste de og putte de i do fordet...

ORIGINAL: 3barnsmor*30

hehe... liker de ikke jeg heller.. men jeg klarer å ta MASSE papir og krøste de og putte de i do fordet...

Jeg også, bare at jeg sprayer de ned med det jeg måtte finne først, vannflaske, jif, hårspray... [:D]

Turte nesten ikke åpne innlegget ditt i redsel av at det skulle være ett bilde her thi hi [:o]

Back
Topp