Ecco vintersko-ikke vanntette??

MoMsa

Juni's 2o13 skravleglade
jentene i juni13
MAI 2013
VIP
Hvorfor i alle dager får ikke jeg ecco vinterskoa til guttene vanntette? Jeg har impregnert de, med flere forskjellige (har hatt ecco noen sesonger). Ene året kjøpte jeg impregnering i ecco-butikken også. Jeg har også fått beskjed om at det skal ikke være behov for å impregnere de for at de skal være vanntette, men at det er lurt å gjøre det, for da holder de seg finere. For den vanntette membranen sitter inni skoen, og ikke på utsiden. Men som sagt, jeg har impregnert de, likevel er de ikke 100% vanntette.

Noen tips?

Så rart. Vesla sine Ecco sko har aldri blitt gjennomvåte.
Begge gutta blir våte på beina. Og jeg vet at dressen har vært dratt godt over, så det kommer ikke ovenfra og nedi heller.

Det er ikke det at barnet blir fuktig på bena av varme da, og at det er derfor de blir våte?

Er de våte eller bare fuktige?

For.her blir storebror litt fuktig i sine viking sko. Men ikke våt liksom. Han blir varm på bena.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Det er ikke det at barnet blir fuktig på bena av varme da, og at det er derfor de blir våte?

Er de våte eller bare fuktige?

For.her blir storebror litt fuktig i sine viking sko. Men ikke våt liksom. Han blir varm på bena.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Det er for mye til å være svette. De er våte, men ikke dryppende våte (hvis du skjønner hva jeg mener?) og de blir jo ikke sånn i andre sko. ;) så hvis det var svette ville jeg merket det på ett annet vis også tenker jeg. ;)

Det er for mye til å være svette. De er våte, men ikke dryppende våte (hvis du skjønner hva jeg mener?) og de blir jo ikke sånn i andre sko. ;) så hvis det var svette ville jeg merket det på ett annet vis også tenker jeg. ;)
Da ville jeg tatt de med til skobutikken og snakka med de.

Det har jeg gjort med sko før. De setter de i vannbad og tester skoen. Jeg har.fått nye sko pga sånt før ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Det er reklamasjonsgrunn. Her var de også sånn, var både kald og våt i ecco. Fikk byttet til viking, de er topp!

Back
Topp