Noen som driver med det? Jeg har begynt å sette gutten på 6 mnd på do ved de to første bleieskiftene for dagen. Da bæsjer han nesten alltid, og jeg slipper bæsjbleier
Deilig for oss som driver med tøybleier i hvert fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei vet at det ikke er helt EC jeg driver med, men ettersom det funket så bra å sette han på do så gjør det meg mer nysgjerrig på skikkelig EC, kanskje med en eventuell nestemann. Jeg håper jo også litt på at pottetreningen skal bli enklere når den tid kommer, eller at han i hvert fall er godt vant med å sitte på do. Gøy å høre andres erfaringerVi drev ikke EC, og det er jo strengt tatt ikke det du heller gjør, ettersom du setter ham på potte ved skift, ikke ved tegn, men vi gjorde det samme.
Med eldste, that is, yngste ble ikke det samme. Vi får se nå med tredje, når de andre to er store er det lettere å ha overskudd til det.
Det begynte med at han ble så innmari sår når han laget bæsjebleie, og dessuten var han lettere forstoppet, så vi holdt ham over vasken. Det ble byttet ut med potte da han var ca 4 mnd gammel. Det ble altså gjort ved bleieskift. Og vi hadde nesten ikke bæsjebleier på ham siden, veldig greit.
Vi bruker også tøybleier nemlig.
Yngste ble født før han hadde sluttet med bleier (for han sluttet ikke noe tidligere av denne grunn, han tisset fortsatt i bleiene, selv om han gjorde mer og mer av det også på potta når han først satt der, men ga aldri tegn (som vi leste) og det ble litt mye på en gang, med han som ble forkjøla, smittet henne, det var rs, innlagt, han fikk astma hele familien omgangssyke, og i det hele tatt, slitsomme mpneder, og vi begynte aldri å sette henne på potte eller vask da hun var knøttlita. Potta ble da innført etterhvert, men fikk aldri samme rutine på henne som på ham.
Vurderer sterkt å gå for mer den lsningen vi hadde med ham med denne i magen ja EC light, liksom.
Nei vet at det ikke er helt EC jeg driver med, men ettersom det funket så bra å sette han på do så gjør det meg mer nysgjerrig på skikkelig EC, kanskje med en eventuell nestemann. Jeg håper jo også litt på at pottetreningen skal bli enklere når den tid kommer, eller at han i hvert fall er godt vant med å sitte på do. Gøy å høre andres erfaringer![]()