Ebay

Jeabea

Forelsket i forumet
Jeg sitter å titter på ebay, og finner så mange kule og søte bodyer.. Men har noen erfaring av å bestille derifra? ☺ tenker på hvordan kvalitet og om det er trygt til baby, har bestilt fra ebay tidligere og vet at kvalitet ikke er beste på voksenklær..

Bestilt mye til mini! Elsker ebay, kan varierer litt, men det aller meste jeg har handlet opp igjennom er jeg veldig fornøyd med!

Jeg er skeptisk til å handle ting der - stoler ikke på at klær, leker etc ikke inneholder stoffer som er skadelige for små eller store. Føles tryggere i norske butikker siden det er strengt regulert av norske myndigheter.
Men jeg er nok litt "hysterisk" der ;)

Tenker selv at det er upraktisk å dra body over hodet den første tiden. Så hvis jeg skal bestille derfra blir det nok i større størrelser. Kommer nok bare til å bruke omslagsbody (for det er det de heter? Haha) i starten.

Tenker selv at det er upraktisk å dra body over hodet den første tiden. Så hvis jeg skal bestille derfra blir det nok i større størrelser. Kommer nok bare til å bruke omslagsbody (for det er det de heter? Haha) i starten.

Helt enig - omslagsbodyer er GULL når de er små og vaklende :)

Jeg skal bestille en enkel bære "sjal" der. Og så skal jeg kjøpe babybjørn eller ergo baby her. Jeg må passe på armene mine da jeg har trange ledd i nakken slår ut i armene.
Bruker ebay masse. Lurt trykke på free shipping på søk. Husk regne ut toll grensa

Men leker som kanskje havner i munnen og slikt kjøper jeg ikke☺

Jeg skal bestille en enkel bære "sjal" der. Og så skal jeg kjøpe babybjørn eller ergo baby her. Jeg må passe på armene mine da jeg har trange ledd i nakken slår ut i armene.
Bruker ebay masse. Lurt trykke på free shipping på søk. Husk regne ut toll grensa

Hold deg unna Babybjørn - fra alle fysioer jeg har snakket med bæring om, får jeg høre at den er dårlig utformet både for baby (feil stilling, for lite støtte i hoftene) og bærer (bæresystemet er ikke bra for din egen rygg/nakke).

Jeg er skeptisk til å handle ting der - stoler ikke på at klær, leker etc ikke inneholder stoffer som er skadelige for små eller store. Føles tryggere i norske butikker siden det er strengt regulert av norske myndigheter.
Men jeg er nok litt "hysterisk" der ;)
Enig

Har hørt det med Babybjørn men fysioterapeuten min bruker den..ikke fra nyfødt da. Er det den ergo baby som er best? Jeg må ha noe klipse på. Orker ikke lange sjal som sist. Endte med ikke bruke det. Og så er det jo greit det ikke koster skjorta..

Har hørt det med Babybjørn men fysioterapeuten min bruker den..ikke fra nyfødt da. Er det den ergo baby som er best? Jeg må ha noe klipse på. Orker ikke lange sjal som sist. Endte med ikke bruke det. Og så er det jo greit det ikke koster skjorta..

Jeg har brukt ergo baby 360 sist og er veldig fornøyd, kommer helt sikkert til å bruke den denne gangen også. Det er den som var best i test. Men jeg anbefaler at du tar en tur til babybutikk og prøve begge før du bestiller. Vi er forskjellige i kroppformen☺

Det er nok best å prøve de forskjellige ja - vi har alle forskjellig rygg og kropp, så den som er bra for meg er kanskje ikke den som sitter best på deg. Så lenge du holder deg unna Babybjørn da spør du meg hehe...

Jeg prøvde Manduca i butikk (Bæreglede i Oslo, anbefales på det sterkeste av de som er i nærheten av hovedstaden), men syns den var knotete å få på. Angelpack syns jeg derimot var bra, og den har vi brukt til første. God å bære for meg (jeg er høy men ikke spesielt bred over ryggen/skuldrene). Etterhvert byttet vi til Tula Toddler som vi fortsatt bruker, men det blir Angelpack også til nestemann fra starten.

Back
Topp