ebay?

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Så...dagens ikke babyete spørsmål ;)

Bruker du ebay?
Har du handlet der en gang? Eller kanskje ofte?

Hva da i såfall?

Jeg har nå begynt å titte litt rundt der. Mye til en liten penge om man ser på auksjonene...

Ja! Jeg liker veldig godt ebay, mye moro der :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja handler litt der :-)
Litt sminke, hudpleie, hårpleie og annet småtteri :-)

I løpet av et døgn nå så har jeg bestilt intet mindre enn 7 ting...
Morro med auksjonene syns jeg da. Så kan man få ting styggbillig :P

Bruker ebay litt ja, eller går veldig i perioder for min del :p..
Satt leeeenge i går, å kan nok forvente meg ganske stor pågang i postkassa fremover:p..
Er vel egentlig ikke sånn superflink ebay-bruker eller hva man skal si, men finner stortsett ting jeg er ute etter, til veldig fine priser.. I går ble det bestilt litt stæsj til dåp, litt leker og endel andre ting jeg fant ut at vi har behov for:p

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Brukte det under prøving i fjor, måtte jo teste ut de sykt billige testene som lå der :)
Handlet der også for to uker siden, kjøpte smokker til frøkna og ei diger lekematte. Venter enda på matta, men vet at ting tar tid fra Kina :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bruker ebay altfor mye :P

Ute på generell (her på forumet) er det en ebay tråd med masse linker.. den er FARLIG:cool::cool::cool::cool::cool:
Og ikke minst dyr.
Har handlet masse på ebay.. Masse billige smykker, blant annet øredobber. Flere kjoler. Deksel til barnas samsung tab 3, solbriller til barna, sokker, deksel til min egen mobil, sambo har kjøpt en del snøscooter-deler (kommer mva og toll på de, men fortsatt billigere enn Norge).

Lista er uendelig lang igrunn :P
Har blitt noen bomkjøp og ja, men stort sett mye bra :)

Har kjøpt bursdagseffekter som kakepynt og spesialkakelokk med print osv. Men synes ofte at jeg drukner litt i ebay, det er så mye der! Har brukt etsy mye da.. Så mye fint!

Handler masse på ebay! Jenta er kjempefornøyd med alle kjolene hun får bla :p
Nå planlegges dåp, så leter etter litt pynt og div i den forbindelse :)

Bruker ebay mye! Bla til kallendergaver, de to store gutta er fan av hvert sitt fotballag og de har mye billig fra favorittlagene der:) ellers kjøper jeg deler til iphone, refil til bleiebøtta, babyleker osv der:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp