Ebay?

FrkFant

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Er det noen flere her som handler på ebay? :)

Jeg var inne å vindusshoppet litt nettopp, og plutselig vant jeg min første auksjon! Så nå har jeg kjøpt 5 stk tøybleier til den nette sum av 6 kr! :happy093

Noen andre som føler de har gjort et kupp? :D

Jeg handler mye på ebay! Bare ver ops, masse svindlere der inne! Selgere du kan kjøpe trygt av er de som har fått 99,6 og oppover i score som posetiv!

Handle masse på ebay eg og.
Ang svindlere, så va eg akkurat ute for et tilfelle.

Kjøpte et par sko før jul, kom ette ca 1 veka, men litt for små, så dei fekk søster mi.
Bestilte nye i ein str større 6.januar, ettelyste dei fleire gonga i løpet av februar og oppretta "case". Selger svarte aldri, men fekk t slutt pengane tebake av ebay :)

Må inn å sjå om eg finne nåke kjekt t beibi :P

Jeg har vært ebayavhengig. Har masse på watch lista som jeg har tenkt å kjøpe på sikt:-D

Sent from my iPad using BV Forum

Ebayoman her! Hehe :D Gjør kupp hele tiden jeg ( tror jeg ) . Har ikke begynt å shoppe babyting enda.. Har det meste etter forrige, men blir det jente, blir det full shopping :) skal ikke se bort i fra at jeg shopper litt på ebay da :D

Legg ut linker hvis dere kommer over noen kupp a!! :D

Har handlet en del på ebay tidligere, men siden jul har jeg ikke handlet så masse. :)

Jeg handler også masse på Ebay, men mest sånn unyttige ting.. Hva kan jeg kjøpe til babyen der? Hva kjøper dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har i hvert fall sett på stellevesker (mange fine!), babygym, bleier, litt klær og ting til barnerommet :)

Sent from my D2 using BV Forum mobile app

Jeg har i hvert fall sett på stellevesker (mange fine!), babygym, bleier, litt klær og ting til barnerommet :)

Var innom og søkte litt etter stellevesker!! Masse fint ja!!! :)

Legg ut linker hvis dere kommer over noen kupp a!! :D

Har handlet en del på ebay tidligere, men siden jul har jeg ikke handlet så masse. :)
Enig!

-Taster fra appen-

Har alt stelleveske i hus, fikk en lilla fin en etter svigerinna mi :) Men veit det er pakkepris på vogn og machende stelleveske :) Har litt lyst på det :P

-Taster fra appen-

Har alt stelleveske i hus, fikk en lilla fin en etter svigerinna mi :) Men veit det er pakkepris på vogn og machende stelleveske :) Har litt lyst på det :P

-Taster fra appen-
Har og stelleveske fra forrige, meeeen lyst på en ny fin en!!! ;)

Har og stelleveske fra forrige, meeeen lyst på en ny fin en!!! ;)

He he ja, det er skikkelig gøy å shoppe!

-Taster fra appen-

ImageUploadedByBV Forum1394292009.550756.jpgImageUploadedByBV Forum1394292025.771477.jpgImageUploadedByBV Forum1394292038.119651.jpgImageUploadedByBV Forum1394292050.125816.jpgImageUploadedByBV Forum1394292077.641071.jpgImageUploadedByBV Forum1394292095.208743.jpgImageUploadedByBV Forum1394292108.758494.jpgImageUploadedByBV Forum1394292123.562096.jpgImageUploadedByBV Forum1394292138.790032.jpgImageUploadedByBV Forum1394292150.883075.jpg

Måtte bare vise dere noe av det jeg har på watchlista mi:-D jeg klarer ikke å legge ut link fra appen, men har tatt printscreen til dere:-):-)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp