EBAY!

Hva vil du vite? ;)

Sånn generelt :)
Hvordan vet jeg at det er skikkelige greier osv?
Bestilte nettop et par små tøfler til 50 kr. Brukte da paypal kontoen. Så satser på jeg har gjort rett :p
Hva bør jeg "huke" av på venstre side der og hva bør jeg ikke kjøpe på ebay osv..
Tenker å ganske sånn en og en vare til under 200 kr. Stemmer det sant?
Hehe skumle greier :p

Ja,viss du handler for 200,- slipper du toll :)
Hva du mener med å huke av,vet jeg ikke helt ;)
Jeg pleier å se på hvor mange stjerner og slikt den som selger har :)

Ja,viss du handler for 200,- slipper du toll :)
Hva du mener med å huke av,vet jeg ikke helt ;)
Jeg pleier å se på hvor mange stjerner og slikt den som selger har :)

I venstre marg står det ulike ting man kan huke av (nytt,brukt,forhandler osv) krysser av nytt jeg :)
Kjekt å småshoppe småting :)
Men er det så enkelt altså? Trykk bestill også kommer det hjem i postkassen?:) hvilke ting pleier du å bestille?:)

Jupp ;)
Jeg har ikke handla så super mye der inne,har handla litt fra butikker å sånt ;) til førstemann kjøpte jeg deeeen gode og praktiske reisesenga :) med musikk,nattlampe,uro og forhøyning som han lå på når han var baby :) de har de sikker på ebay også :) brukte den som lekegrind når han ble større. Helt genial! :D den ble de toll på da, men det svarte seg å kjøpe den fordiom :) kjøpte også sengekant,med matchende teppe,uro :)
Ellers på ebay har jeg vel kjøpt deksel til iphone og småtteri ;)

Jupp ;)
Jeg har ikke handla så super mye der inne,har handla litt fra butikker å sånt ;) til førstemann kjøpte jeg deeeen gode og praktiske reisesenga :) med musikk,nattlampe,uro og forhøyning som han lå på når han var baby :) de har de sikker på ebay også :) brukte den som lekegrind når han ble større. Helt genial! :D den ble de toll på da, men det svarte seg å kjøpe den fordiom :) kjøpte også sengekant,med matchende teppe,uro :)
Ellers på ebay har jeg vel kjøpt deksel til iphone og småtteri ;)

Liiiiker :) ser det er mye gøyalt å handle :) kan fort bli farlig også :p hehe.. Tar det lang tid før en får varene?:)
Og dersom det blir toll, får du regning på det i ettertid?:)

Pleier ikke ta så veldig lang tid nei ;) en ukes tid kanskje? :)
Tollen fikk jeg rekning på etter på ja ;)

Back
Topp