ebay....

Dararamm

Glad i forumet
Så en tråd på generelt ang ebay og nå har jeg så lyst å kjøpe mammaklær på ebay, er veldgi billig der.

På ebay.no kan man se med ei gang hvor mye det blir med frakt. Slik at man for totalprisen satt frem m.m. dett ikke blir toll på det da, men det slipper man ofte.

Nå er det bare å vente til neste lønninga og da blir det shopping :)

Syns det er så "skummelt" å ikke få prøvd før en kjøper jeg ;) Men hadde jo vært spenstig å kunnet gå i noe annet enn HM ;)

BitteLilleBaby skrev:
Syns det er så "skummelt" å ikke få prøvd før en kjøper jeg ;) Men hadde jo vært spenstig å kunnet gå i noe annet enn HM ;)

Ja, er ikke hva som helst man kjøper uten å få prøvd. Men så en topp jeg har veldig lyst på. Og den der linken jeg satt inn, det er jo bare et eget UL bilde du setter på hvilket som helst plagg du vil.

begynte å kikke litt rundt på ebay. har egentlig aldri vært innom. og har funnet ut at eg skal prøve meg på å kjøpe noe :)

men er d noe jeg må vite..? er HELT grønn her altså

potetskrell skrev:
begynte å kikke litt rundt på ebay. har egentlig aldri vært innom. og har funnet ut at eg skal prøve meg på å kjøpe noe :)

men er d noe jeg må vite..? er HELT grønn her altså

hmmm, ganske grønn jeg og'

Kjøpte hårfarge til gutten for ikke så lenge siden og det gikk greit. Er bare å opprette en slik PayPal konto for sikker betaling.
Jeg syntes det så veldig tungvint ut men når jeg begynte var det ikke vanskelig i det hele tatt.

Back
Topp