Ebay-tråd!

Jeg bestilte en jakke fra England, mente jeg bestilte 12 og d var xl. Men den var liten i str. Jeg tenker at for stor er bedre enn for liten. Er den for stor kan jeg sy den inn.

Jeg fikk godkjenning av sambo til å shoppe (!!!??!) :D men jeg ser hva vi har av regninger :/ ikke at jeg må spørre om lov til å shoppe altså... :)

Tror det er forskjell på amerikansk og engelsk,men er ikke sikker.
Bedre for stor ja.
He he. Skjønner hva du mener ;)




appen
 
Jeg bestilte en jakke fra England, mente jeg bestilte 12 og d var xl. Men den var liten i str. Jeg tenker at for stor er bedre enn for liten. Er den for stor kan jeg sy den inn.

Jeg fikk godkjenning av sambo til å shoppe (!!!??!) :D men jeg ser hva vi har av regninger :/ ikke at jeg må spørre om lov til å shoppe altså... :)

Skjønner hva du mener :p Her spør vi alltid hverandre før kjøp, selv om ingen av oss noen gang sier nei :p

Synes du skal slå til på den :) utrolig fin kjole!
 
Jeg har så lyst på denne!!!!

http://www.ebay.com/itm/171166658675?var=470313204074

$_57.JPG
Jeg har denne bare i rød. Skulle være julekjolen. Min kjole ble litt rar bak, når den var ferdig snørt sammen. Som om det kom en liten stjært bak. Hvis du forstår;)
Jeg bestilte i str 8 og vil si at den tilsvarer en liten M.
Kjolen var rålekker på fremme, men dessverre stakk den litt ut bak:(
Kunne sikkert ha fikset det lett, men valgte heller en annen kjole i jula;)
 
Jeg har denne bare i rød. Skulle være julekjolen. Min kjole ble litt rar bak, når den var ferdig snørt sammen. Som om det kom en liten stjært bak. Hvis du forstår;)
Jeg bestilte i str 8 og vil si at den tilsvarer en liten M.
Kjolen var rålekker på fremme, men dessverre stakk den litt ut bak:(
Kunne sikkert ha fikset det lett, men valgte heller en annen kjole i jula;)


Hvis 8 er liten M, må jeg ha 12. For jeg er en god L.
Jeg har tilpasset en annen kjole før, så å fikse skavanker skal jeg klare :)
Rask levering?
 
Back
Topp