Ebay, og engelske størrelser

Saturnia

Glad i forumet
Dere som bestiller tøy fra Ebay, og Storbritannia, hvilken strørrelse bruker dere og hvilken bestiller dere i ?

Ser det meste har dobbelt str, altså 8-10 og 12-14...
Jeg bruker M og L, og 38-40 tror jeg (er så forskjellig fra merke til merke)! 

Kjipt om det er for stort, og kjipt om det er for lite...

Jeg har iallfall bmma masse på kjøp, men da er det vært "kinastr/kinaplagg" de er veldig små i str, de kinafolka er små :P
I de må du beregne iallfall 1-2 str opp.

Men ang engelske str, så må du nesten se på selgeren, selv om str står i engelsk/amerikansk kan du se om det er "kinaklær", da burde du gå opp.

Uansett kjøper du eks L, og den er litt stor, er det muligheter å krympe el sy inn, kjøper du M og den er for liten, så klarer du ikke å få gjort noe med det... 

14 er L (42), 12 er 40 osv....

Lurer på om det er forskjellig på engelske og amerikanske størrelser, ikke helt sikker. Men de engelske er slik som sagt over.

Så lenge det dreier seg om merkeklær som f.eks. Adidas så er det jo de samme størrelsene over alt, men "engelske" klær kan være mindre i størrelsene enn det vi er vant med her. Asiatiske klær er mindre da menneskene der generelt er mindre enn oss.

Så må man også huske på at det sitter en del selgere i UK som selger asiatiske klær/produkter selv om de er "UK-seller".

Back
Topp