Ebay og betaling

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Når slutter man å prøve å betale for noe?

Kjøpte en nydelig klokke der for en god stund siden nå, kom en stund etter last delivery date så fikk igjen pengene, sa da ifra og ble avtalt at jeg skulle betale tilbake ved å "kjøpe" ny uten å skulle få klokka.
betalte og tenkte ikke mer over det, sa også ifra til selger at det var betaling for den forrige, etter en stund dukker en ny klokke opp i posten, avtaler da at jeg skal betale via paypal idag fikk jeg mail om at det beløpet er refundert til meg!

lurer da på har jeg prøvd lenge nok og mange nok ganger for å betale den klokka nå eller skal jeg ta kontakt med selger igjen?

Da hadde i alle fall ikke jeg brydd meg mer. Synes du er mer enn god som har prøvd å betale 3 ganger. Ikke din feil at selger ikke klarer å følge opp mer da :)

Da hadde i alle fall ikke jeg brydd meg mer. Synes du er mer enn god som har prøvd å betale 3 ganger. Ikke din feil at selger ikke klarer å følge opp mer da :)
Ja tenker det samme at jeg bare skal slutte å bry meg noe spesielt mer om det!
Blir jo litt lei av at det alltid skal bli noe problem med den betalingen! Og ble jo veldig overrasket over den mailen ifra paypal idag!

Du har jo prøvd. Om det var fra kina så opplever jeg ofte at de ikke kan så veldig godt engelsk og dermed misforstår deg :)

Du har jo prøvd. Om det var fra kina så opplever jeg ofte at de ikke kan så veldig godt engelsk og dermed misforstår deg :)
Ja opplevd det en god del ganger før, men første gang jeg har opplevd å måtte prøve å tilbakebetale flere ganger :p

Sist gang med paypal spurte han om nr til betalingen og slike ting, så ville jo trodd at han da skjønte det da.

Nei gir nok opp hele selgeren tror jeg ;)

Ja opplevd det en god del ganger før, men første gang jeg har opplevd å måtte prøve å tilbakebetale flere ganger :p

Sist gang med paypal spurte han om nr til betalingen og slike ting, så ville jo trodd at han da skjønte det da.

Nei gir nok opp hele selgeren tror jeg ;)
Høres ut som det lureste :P

Back
Topp