ebay igjen.. HJELP!!!!

HvitSnø

Elsker forumet

Jeg har aldri handlet på ebay før og trenger noen tips av dere drevne shoppere ;)

Hva er lurt og hva er mindre lurt å gjøre der inne?

Kjøper dere "buy it now" eller legger dere av og til inn bud?

Hva er lurt å se på når det gjelder frakt?

Gjelder "free shipping" til norge og?

Bør man bare handle av "top-rated seller" eller er alle trygge?

Jeg har null peiling;)

Trenger og noen tips til hva jeg skal søke etter når jeg leter etter kalendergaver til jente på 1 år. :)

dytt:)

Er det ingen av dere erfarne ebay-damer som kan hjelpe meg?? :)

Er det virkelig INGEN som kan hjelpe meg??? Jeg vil handle snart, men tørr ikke før jeg forstår hvordan det virker... 

HvitSnø skrev:

Jeg har aldri handlet på ebay før og trenger noen tips av dere drevne shoppere ;)

Hva er lurt og hva er mindre lurt å gjøre der inne?

Kjøper dere "buy it now" eller legger dere av og til inn bud?

Hva er lurt å se på når det gjelder frakt?

Gjelder "free shipping" til norge og?

Bør man bare handle av "top-rated seller" eller er alle trygge?

Jeg har null peiling;)

Trenger og noen tips til hva jeg skal søke etter når jeg leter etter kalendergaver til jente på 1 år. :)

Kjøper både buy it now og byr.. man kan være råheldig å få ting sinnsykt billig på budgreia :)

Jeg huker av for billigst pris og porto..huker av for free shipping..

Er trygt å handle fra alle...men anbefaler at den du kjøper fra har en del tusen solgte produkter... har kjøpt produkter som var skikkelig billige, fra nybegynnere der inne... å det kommer jeg aldri til å gjøre igjen

Tusen takk for svar!! :) Men vil det si at det er fri frakt til Norge og når det står "free shipping"? Er liksom for godt til å være sant ;) Og gjelder den fraktprisen som står til Norge? Jeg har huket av for at jeg bor i Norge.

Ikke alltid det er free shipping til Norge nei, men du skal kunne se prisen til Norge og den stemmer.

Handle kun av de som har god rating og har holdt på en stund, gjerne butikker også. bruk alltid paypal, det er mye sikrere.

Du kan jo handle hva du vil, er nesten alltid billigere..bare prøv å holde deg under 200 for å slippe moms/toll. Er noe litt dyrere kan du sende de forespørsel om de vil sende det som gave og sette prisen på pakken til under 200,-(omregn til dollar) og det er de fleste behjelpelige med

Jeg kjøper både Buy It Now og byr. Jeg huker av for billigst pris + porto. At noen har free shipping er  bare et pluss :)

Ja, noen har free shipping til Norge:)

Lykke til 

HvitSnø skrev:
Tusen takk for svar!! :) Men vil det si at det er fri frakt til Norge og når det står "free shipping"? Er liksom for godt til å være sant ;) Og gjelder den fraktprisen som står til Norge? Jeg har huket av for at jeg bor i Norge.

Det er det! :D

Her fikk jeg mange gode svar.

takk skal dere ha =)

Handler bare på buy it now jeg da, fordi jeg har ikke tålmodighet til å vente på budrunde osv...

Trykker på buy it now OG sort by "lowest price + shipping". Da får man varene som er billigst INKL frakt først. Så slipper man å finne noe knallbillig, med svindyr frakt, for så å finne noe etter man har handlet til dyrere pris for varen, men med frakten så blir den billigere. Genialt. 

Free shipping gjelder til Norge også, om det står når du har haket av på at du bor i Norge ;)

Tusen takk for svar alle sammen! Tror jeg begynner å få dreisen på det nå! :)

Back
Topp