Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydeligJeg har helt dilla på ebay omdagenKlikket netopp hjem dette fine teppet for 47kr
har du kjøpt noe fint på ebay/wish i det siste?
Tusen takkBruker appen så får ikke linka.. men søk"baby crocket blancket" de hadde også ett lilla der jeg holdt på å kjøpe.. må bare se kvaliteten når jeg får den![]()
Haha jaaaa! Jeg sitter akkurat å googler smokkesnor.. tror jeg blit sprø..Neii, skull ikke gått inn på den tråden her! Hahah.. Jeg er eBayGAL og nå som jeg venter barn blir det nok ille.. Så jeg må vel inn og bestille det teppet nå![]()
Fine gaver til andre som får baby! Om jeg skulle miste..Ånei farlig! Kan ikke begynne med dette riktig enda![]()
Fine gaver til andre som får baby! Om jeg skulle miste..
Har handlet mye på salg.. mye på ebay bla.. har lille lam pledd som jeg betalte 200 kr for.. lille lam dress til 200 osv.. så alt i alt har jeg spartAbsolutt enig! Ikke sånn ment. Er bare om jeg starter å shoppe allerede nå så ender jeg opp på luksusfellen. Selvkontroll hva forno..?
Er jo så mye fiint. Og lurt.
Det klarte ikke jegOh no! Denne tråden skulle jeg aldri ha settEndte inn på både eBay og wish i kveld! Men klarte heldigvis å styre impulskontrollen inntil videre
![]()
Den var nydeligSå nå endte jeg opp med denne![]()
Ja❤Den var nydeligFra ebay?
Jeg har helt dilla på ebay omdagenKlikket netopp hjem dette fine teppet for 47kr
har du kjøpt noe fint på ebay/wish i det siste?
Så bra!Jeg har kjøpt et par av de teppene, kjempemykebruker de mye