EBAY :D

Kjempe fint,her har jeg flere strikka og heklet vogntepper fra mamma og flere tanter har laget:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg bestiller altformye på ebay! :P klarer ikke å stoppe.... ;) hhihi

De tre siste tingene jeg har bestilt er tøybleie-relatert. Men fryktelig søte da:D
De to øverste hadde ikke gratis frakt altså, så kostet ikke null kroner, som det kanskje ser ut som!

ImageUploadedByBV Forum1364598652.721191.jpg

-- tasting fra mobil --

Nydelig teppe, utrolig billig!! :) tror jeg må ta en tur innom Ebay selv, men redd for at jeg skal ta helt av, det er så lett å trykke "kjøp" :p

Nydelig teppe, utrolig billig!! :) tror jeg må ta en tur innom Ebay selv, men redd for at jeg skal ta helt av, det er så lett å trykke "kjøp" :p

Takk :) likte teppet veldig godt.. Det kom på 200 kr med frakt.. men synst ikke det var så mye.. koster en del om en skal kjøpe tepper her i butikken også :) Ebay er farlig ja.. kan ikke gå for ofte innpå der.. for da kjøper jeg alt som eg kommer over :) de har jo så mye gøy.. :D

Takk :) likte teppet veldig godt.. Det kom på 200 kr med frakt.. men synst ikke det var så mye.. koster en del om en skal kjøpe tepper her i butikken også :) Ebay er farlig ja.. kan ikke gå for ofte innpå der.. for da kjøper jeg alt som eg kommer over :) de har jo så mye gøy.. :D
Det gjør jeg og,la inn litt av det jeg har handlet på generelt sin ebay tråd idag:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp