Ebay bomkjøp!

husfred

Blir kjent med forumet
Noen som vil dele ebay bomkjøp?
Jeg vet det må være en del av de etterhvert!

Her er mitt - skikkelig jalla jalla!

Jeg har to ganger gått på en smell og kjøpt MP3-spiller. Nr to så faktisk ikke så billig ut, men det var sånn juggel fra Hong Kong alikevell. 

hehe, har ikke bilde av den siden det er maaaangen år siden.   det skulle ligne på en type flamenco (skrivefeil?) kjole.-altså trang passform til midt på låret og så ett utsvinga skjørt som var lengre bak enn framme og en masse rysjer, men kom en dårlig sydd vanlig kjole uten rysjer eller passform. hadde da sendt mine mål til dei.   ett ganske dyrt bomkjøp på 1000kr, dollaren var dyr på den tida.   
en lærer så lenge en lever ;)

Mine siste kjøp av klær har vært fullstendig bom..
Var to gensere, og de er jo så KORTE!!!
På bildet er de lange... :/

Alvetussa skrev:
Den toppen såg jo lekker ut egentlig da :)

Det var det den gjorde, men skikkelig simpel og stygg når den kom i posten!

Må bli den "bv-jakka" det da. Som var stygg og rar i fasongen og det første som skjedde da jeg tok den ut av plasten var at en knapp ramla av.

Kjøpte en drit kul bikini forrige sommer. Målte opp og fant riktig størrelse. Når den kom så dekka vel ikke toppen brystvortene engang. Og trusa var vel på størrelse med en sytråd

smash skrev:
Mine siste kjøp av klær har vært fullstendig bom..
Var to gensere, og de er jo så KORTE!!!
På bildet er de lange... :/

Samme her, og i tillegg forsvant den peneste genseren i posten :(

Må være ett par sko jeg kjøpte for flerfoldige år siden! Så veldig bra ut på bildene, men var veldig simple når jeg fikk de!

jeg kjøpe masse slike kaffe kapsler til maskinen våres, hadde kjøpt for denne engang før og da fikk vi dem.

Nå bestilte vi slike for ca 600, men de kom ikke, vi kontakten han og han sier at vi ikke hadde fått de....da sier han at han skulle sende de på nytt.

Vi venter noen uker til men ikke noe, da prøver jeg å kontakte han igjen...men da ser jeg at han har slettet seg og fler har sendt inn klage...

og pga dette hadde gått lenger en 60 dager med paypal fikk vi ikke tilbake pengene:(

Ett smykkestativ, det var helt skjevt og alle smykker er for lange for stativet...

Og ett par gensere.
Og en sånn treningstaske til mobil.

Bomkjøpet mitt må være "BV-jakka". "Pusen" i hetta kjentes ut som cellofan.... Den gikk rett i søpla..

Back
Topp