Easywalker

Jeg tenker også på easywalker, synes den er så utrolig god å trille.. minus er at den ser veldig åpen ut?? Hører gjerne andres erfaringer :-)

Tenker samme som ønskedrøm;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har quattro,men har bare sittedel.Er veeeeldig fornøyd.God å trille,stor plass,full liggestilling.Den er ganske åpen,men når førstemann ble så stor at han brukte den så elsket han at det fordi han hadde full oversikt alle veier

Vi har quattro,men har bare sittedel.Er veeeeldig fornøyd.God å trille,stor plass,full liggestilling.Den er ganske åpen,men når førstemann ble så stor at han brukte den så elsket han at det fordi han hadde full oversikt alle veier

Hva med vind? Blåser det "rett inn"? Finnes det bag til også? ( har bare sett de uten)

Vet ikke med bag...det blåser inn på sittedelen på lik linje med tfk,mountain buggy o.l vil jeg tro.Ved mye vind,men som regel ved litt dårlig vær har jeg brukt regntrekket som er helt gjennomsiktig.Eneste vogna som oppfylte nesten alle krav jeg hadde.

Ja jeg og liker den veldig godt, den er romslig også. Hvordan holder glidelås patenten seg over tid? Altså opp og ned i sitte/ligge stilling.. blir det et svakt punkt?

Jeg har brukt denne (sky) både som bagvogn og sportsvogn. Liker den generelt veldig godt! Baggen er relativt stor, noe som var et pluss for oss høye foreldre. Den er også lett å ta av og på så sovende baby kunne tas med opp trapper. Glidelåsene er helt inntakte. Regntrekket, derimot, har revna litt øverst i noen sømmer, men i praksis er det enn så lenge ikke noe problem, da sømmene uansett er oppe på "taket". Videre har et par borrelåser som holder lagringskurven under helt på plass gått føyken, men det er heller ikke noe problem i praksis, samt kunne nok vært unngått dersom vi hadde vært littigrann mer påpasselig ved sammenslåing av vogna. Sportsvogna er lang i ryggen. Litt værutsatt, ja, men som nevnt over kan man ta på regntrekket, eller evt legge ryggen ett hakk bakover (om småen aksepterer ;)). Da vil det også bli noe lunere. Kan være verdt å vurdere import fra babyjungle.nl. Dem var kjemperaske med å sende oss en ny del i posten etter at en liten del i tilknytning til forhjulet gikk i stykker. Godt fornøyd, som sagt!
Hilsen en snik fra august :)

Glidelåsene er solide og helt inntakt hos oss. Det som gjør vogna så bra etter min mening er at det er lufthjul,god demping,4 hjul med de to svingbare fremme som kan låses ved mye snø.regulering på håndtak,enkel å slå sammen og mini likte veldig godt at han hadde full oversikt:)

Føler denne tråden jeg, da jeg å har lurt på Easywalker :)

Det eneste jeg egentlig er skeptisk til er at det ikke er vendbar sportsdel :( Hvertfall det jeg har hørt. Noen som vet om dette stemmer? Tenker at jeg gjerne vil se babyen hele tiden og ha den vendt mot meg, men det er kanskje ikke nødvendig??

Føler denne tråden jeg, da jeg å har lurt på Easywalker :)

Det eneste jeg egentlig er skeptisk til er at det ikke er vendbar sportsdel :( Hvertfall det jeg har hørt. Noen som vet om dette stemmer? Tenker at jeg gjerne vil se babyen hele tiden og ha den vendt mot meg, men det er kanskje ikke nødvendig??

Tror ikke sportsdelen er vendbar, ser ikke sånn ut!

Back
Topp