Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *dreamer*
Tusen takk for svar begge to[:D]
Hun er snart 6mnd. Har en bugaboo cameleon som jeg er veldig fornøyd med, men kunne tenkt meg en vogn i tillegg som er litt bedre på ulendt terreng (men vil ikke ha 4 faste hjul). Kjedelig hvis den er så lite lun da[>:] Noen som vet om det er bedre på den nyeste modellen?[:)]
ORIGINAL: Slumpesara
har sky-2009 (tror jeg) og er veldig fornøy, men som noen skriver her så er den nok ikke så lun nei. Tror kalesjen er utbedret på den nye så den er litt mer avrundet og mindre, men tviler vel på at den er lunere fordi....
Men sånn ellers, så er den helt himmelsk lett å trille, på all slags føre!! MB og easywalker er veldig like, kun pris/design som er forskjell....!
ORIGINAL: Aravis
Hun er snart 6mnd. Har en bugaboo cameleon som jeg er veldig fornøyd med, men kunne tenkt meg en vogn i tillegg som er litt bedre på ulendt terreng (men vil ikke ha 4 faste hjul). Kjedelig hvis den er så lite lun da[>:] Noen som vet om det er bedre på den nyeste modellen?[:)]
Den har blitt lunere, men absolutt ikke lun NOK. [&:] Det som er så dumt.. Hadde den vært lunere, med regulertbar fotbøylesak og med vendbar sittedel, hadde det vært vognen for meg, til evig tid.
Men, dessverre.
ORIGINAL: Aravis
Den har blitt lunere, men absolutt ikke lun NOK. [&:] Det som er så dumt.. Hadde den vært lunere, med regulertbar fotbøylesak og med vendbar sittedel, hadde det vært vognen for meg, til evig tid.
Men, dessverre.
Hmmm, må nok tenke meg om litt mer før jeg kjøper den.
Er ikke sittedelen på teutonia spirit s3 ganske liten?[:)] En av grunnene til at jeg vil ha en vogn til er at sittedelen på bugaboo er ganske liten, så jeg tviler på at den vil holde hele vognperioden. EW og MB tror jeg vil holde leeenge[:)]
ORIGINAL: Slumpesara
Bare en liten ting jeg kom på itf MB, tror den er godkjent for mer kg enn EW. Ew er opp til 15, mens MB er til 20 eller noe sånt. Men i følge veldig mange kan EW også brukes, den er bare ikke garantert for det!
ORIGINAL: Høstbarn
jeg er veldig fornøyd med easywalker [:)] stor god plass, lett å trille, lett og legge samme og lav vekt [:)]
ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*
ORIGINAL: Høstbarn
jeg er veldig fornøyd med easywalker [:)] stor god plass, lett å trille, lett og legge samme og lav vekt [:)]
ikke så lun men d går helt greit unga tåler d å er d så kald vind har du oftes en god pose oppi å holde seg varm i
Har ikke brøvd oth men har lurt på å kjøpe avåte
men e så godt fornøyd med den eg har att eg tenke d e en å samme vogn di to