Easywalker sky

*dreamer*

Forumet er livet
Babyshop har tilbud på easywalker, og jeg vurderer å kjøpe.
Så jeg vil gjerne høre deres erfaringer med vogna[:D]

Og dere som evt. har erfaring med både easywalker og mountain buggy; hva er forskjellen på disse og hvilken likte dere best?[:)]

jeg er veldig fornøyd med easywalker [:)] stor god plass, lett å trille, lett og legge samme og lav vekt [:)]

Jeg hadde Easywalker før, og byttet den ut med en teutonia spirit s3. Jeg HATET å ha sportsdelen fra meg. Bagen var også håpløs å ha på (men den jeg hadde, var 08 modell, vet det har blitt utbedret siden)
VELDIG lite lun.. Vind/regn/snø/whatever kommer rett inn. Er isåfall avhengig av stormtrekk.

Veldig god å trille da! Super comfort sånn sett. Lett å legge sammen, blir liten sammenlagt osv osv.

Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet ditt er, men jeg kunne ha brukt den til en 2 åring og eldre. (Og da slutter man jo gjerne med vogn..) Men jeg vil ikke ha den vogna igjen.

Tusen takk for svar begge to[:D]
Hun er snart 6mnd. Har en bugaboo cameleon som jeg er veldig fornøyd med, men kunne tenkt meg en vogn i tillegg som er litt bedre på ulendt terreng (men vil ikke ha 4 faste hjul). Kjedelig hvis den er så lite lun da[>:] Noen som vet om det er bedre på den nyeste modellen?[:)]

har sky-2009 (tror jeg) og er veldig fornøy, men som noen skriver her så er den nok ikke så lun nei. Tror kalesjen er utbedret på den nye så den er litt mer avrundet og mindre, men tviler vel på at den er lunere fordi....

Men sånn ellers, så er den helt himmelsk lett å trille, på all slags føre!! MB og easywalker er veldig like, kun pris/design som er forskjell....!

ORIGINAL: *dreamer*

Hun er snart 6mnd. Har en bugaboo cameleon som jeg er veldig fornøyd med, men kunne tenkt meg en vogn i tillegg som er litt bedre på ulendt terreng (men vil ikke ha 4 faste hjul). Kjedelig hvis den er så lite lun da[>:] Noen som vet om det er bedre på den nyeste modellen?[:)]

Den har blitt lunere, men absolutt ikke lun NOK. [&:] Det som er så dumt.. Hadde den vært lunere, med regulertbar fotbøylesak og med vendbar sittedel, hadde det vært vognen for meg, til evig tid.
Men, dessverre.

ORIGINAL: Slumpesara

har sky-2009 (tror jeg) og er veldig fornøy, men som noen skriver her så er den nok ikke så lun nei. Tror kalesjen er utbedret på den nye så den er litt mer avrundet og mindre, men tviler vel på at den er lunere fordi....

Men sånn ellers, så er den helt himmelsk lett å trille, på all slags føre!! MB og easywalker er veldig like, kun pris/design som er forskjell....!

Tusen takk for svar![:D]
Har siklet veldig etter en MB, men når de er så like er det jo like greit å gå for den billigste[;)]

ORIGINAL: Aravis

Den har blitt lunere, men absolutt ikke lun NOK. [&:] Det som er så dumt.. Hadde den vært lunere, med regulertbar fotbøylesak og med vendbar sittedel, hadde det vært vognen for meg, til evig tid.
Men, dessverre.

Hmmm, må nok tenke meg om litt mer før jeg kjøper den.
Er ikke sittedelen på teutonia spirit s3 ganske liten?[:)] En av grunnene til at jeg vil ha en vogn til er at sittedelen på bugaboo er ganske liten, så jeg tviler på at den vil holde hele vognperioden. EW og MB tror jeg vil holde leeenge[:)]

ORIGINAL: Aravis

Men, dessverre.

Hmmm, må nok tenke meg om litt mer før jeg kjøper den.
Er ikke sittedelen på teutonia spirit s3 ganske liten?[:)] En av grunnene til at jeg vil ha en vogn til er at sittedelen på bugaboo er ganske liten, så jeg tviler på at den vil holde hele vognperioden. EW og MB tror jeg vil holde leeenge[:)]

Jeg synes ikke den er så liten jeg da.. Men nå har jeg ikke en kjempelang gutt. [8D] Jeg synes selv ikke at det er noe merkbart forskjell på de 2 vognene..

Bare en liten ting jeg kom på itf MB, tror den er godkjent for mer kg enn EW. Ew er opp til 15, mens MB er til 20 eller noe sånt. Men i følge veldig mange kan EW også brukes, den er bare ikke garantert for det!

ORIGINAL: Slumpesara

Bare en liten ting jeg kom på itf MB, tror den er godkjent for mer kg enn EW. Ew er opp til 15, mens MB er til 20 eller noe sånt. Men i følge veldig mange kan EW også brukes, den er bare ikke garantert for det!

mener min easywalker er godkjent opptil 30 kg [8|] kjøpte den fordi jeg hadde stor gutt, og ville ha en vogn som holdt helt til han ikke trengte den mer [:)]

ORIGINAL: Høstbarn

jeg er veldig fornøyd med easywalker [:)] stor god plass, lett å trille, lett og legge samme og lav vekt [:)]

ikke så lun men d går helt greit unga tåler d å er d så kald vind har du oftes en god pose oppi å holde seg varm i

Har ikke brøvd oth men har lurt på å kjøpe avåte
men e så godt fornøyd med den eg har att eg tenke d e en å samme vogn di to

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

ORIGINAL: Høstbarn

ikke så lun men d går helt greit unga tåler d å er d så kald vind har du oftes en god pose oppi å holde seg varm i

Har ikke brøvd oth men har lurt på å kjøpe avåte
men e så godt fornøyd med den eg har att eg tenke d e en å samme vogn di to

Så bra å høre[:D]

Back
Topp