Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har denne?
Finnes det egen myggnetting til bagdelen?
Jeg ser at det er egen myggnetting til sportsvognen med UV-filter, men jeg klarer ikke å finne noe til bagen?
Myggnetting og regntrekk til bagen følger med, så det er nok derfor du ikke finner det. Myggnetting og regntrekk til sportsdelen følger ikke med og må kjøpes separat!
Det er selvfølgelig en "luke" foran åpningen på bagen som kan rulles opp, og i denne "luka" er det luftehull. Har bare brukt det en gang foreløpig, og det fungerte helt fint!
Myggnettingen er hvit, men om det har UV-filter er jeg ikke sikker på. Har ikke kjøpt myggnettingen til sportsdelen ennå, så kan ikke sammenligne dem.
Det er jo uansett svært begrenset med sol som kommer inn i bagen så lenge kalesjen er oppe. Jeg har kjøpt parasollen som hører til og bruker den som solskjerming for bagen (og sikkert sportsdelen også når den tid kommer!)
Nei, er superfornøyd! De svingbare hjulene er geniale, den er lett å slå sammen og blir liten og den er lett! Og så ser den fin ut :)
Men hvis jeg må si noe negativt, så er "bagasjeplassen" under bagen nok mindre enn på en del andre vogner. Men det visste jeg jo før jeg kjøpte den, og vi er ingen storshoppere så det var ikke viktig for oss :)
Ja, kurven vet jeg er litt liten, og kan være litt vanskelig å komme til.
Men, som du sier, så lenge man er klar over det trenger det ikke å ha noe og si. Vi kjører endel bil uansett når vi skal handle mye.
Ellers bruker jeg nok endel bæretøy, så om jeg MÅ ha flere varer i vognen kan jeg bare bære ungen
Tusen takk for svar.
Er på utkikk etter en brukt vogn for å bytte ut til babyen. Men må prøve og få solgt den vi har liggende fra sorebroren først =)
Må bare slenge meg på denne! Vi har sky (den med 3 hjul som er så og si helt lik) og den er helt fantastisk!
Kunne aldri i livet tenkt meg å bytte den ut
Det som er det beste med vognen er at den kommer frem uansett føre (halvmeter snø, klinkis, i skogen, på shopping osv). Og jeg har testa den på alt. :-) Men jeg forstår at du vil ha qtro-en med 4 hjul (den er nok en smule mer stabil) :-)
Godt og høre =) Ja, jeg har sett på begge to tidligere.
Grunnen til at det blir Qtro hvis vi kjøper ny, er at mannen egentlig ikke vil ha ny, pluss at han hater 3 hjul, det har vi prøvd før
Så da fant jeg ut at Qtro er et fint kompromiss, og han var faktisk enig
Har akkurat kjøpt den og er superfornøyd! :)
Har satt på sportsdelen nå som storesøster bruker litt, og gleder meg til å ta i bruk babybaggen når lillebror kommer i september.