Easywalker mosey+

(Mine erfaringer)
Negativt: Nesten ingen demping. Litt tungvint å nå spaken for å legge sammen vogna. Ikke veldig liten sammenlagt. Klumpete spenne på selen, som ikke går igjennom vognposer med små selehull. Ikke så god i dyp snø og på is (naturlig nok).
Positivt: Liten, lett og smidig. Enkel å manøvrere. Stor kalesje som kan heves og senkes. Full liggestilling. Vendbar sittedel. Tar nesten ingen plass når håndtaket/styret skyves inn, perfekt på buss/tog. Hjul som ikke spiser småstein o.l. Går inn i større biler eller stasjonsvogner uten å legges sammen. Swing-away bøyle som enkelt kan tas av.

Takk NiLove. Jeg har i tilfelle tenkt til å bruke vogna som hovedvogn. Er veldig usikker. Vet du ca hvor store hjulene er? Det står heller ikke lengde på vognbagen. Den jeg har sett på er mosey+ det skal være en forbedret versjon av mosey men jeg vet ikke hva de har endret. Generelt liker jeg vogner som ikke har for mye fjæring. Har hatt fire ulike emmaljunga, to simo og en Brio tidligere, da har jeg likt emmaljunga best. Nå vil jeg ha en lettere vogn med samme komforten.

Back
Topp