easywalker eller...

x1xLolita00

Første møte med forumet
Vurderer nå hvilken barnevogn vi skal kjøpe og dette er neimen ikke lett!! Jeg har vært å titta på mange vogner, men går like frustrert ut hveeer eneste gang.. Ombestemmer meg for hvilken vogn jeg vil ha hver dag..ender vel opp med at jeg må kjøpe 4 forskjellige!! :p

Mannen min har lagt sin elsk på easywalker qtro.. Han synes det er en enkel og grei vogn som har alle de funksjoner som vi ønsker.. Jeg er forsåvidt enig, men blir litt usikker likevel.. Synes vognen er kjempepen å se på..og teknisk bra, men..det er da så mange andre pene også!!

Er det noen her som har erfaring med easywalker qtro? Eller noen fler som har tenkt å kjøpe denne? Gir snart opp altså... :o

Vi har også sett mye på den! Tror vi nesten har bestemt oss for å gå for den vogna. Har stått mellom den og TFK joggster twist. Sambo syntes qtro'en virket litt mer stabil.
Ei venninne av meg har qtro'en og er kjempe fornøyd. God å trille både ut på tur og manøvrere i butikker. Er enkel å slå sammen, og veier lite og tar lite plass i bilen.

Vi har ikke 100 % bestemt oss enda, men jeg tror ganske sikkert vi kommer til å gå for qtro'en [:)]

vi går nok for easy walker tvillingvogn[:)]

Vi kjøpte Easywalker qtro til førstemann til sommeren ifjor (han var da 11/2 år) og sportsdelen er genial... og vognen er lett å slå opp/ned... manøvrere seg overalt i alle butikken.... er rett og slett super fornøyd...
har bagen også til denne vogna men ikke testet den enda (ei venninne av meg har derimot gjort det og er skryter veldig) gleder meg til å teste den ut denne gangen.... [:D][:D][:D][:D]

Vi kjøpte en Emmaljunga mondial som første vogn...dette er og en kjempe vogn.. men litt tung å løfte ut og inn i bil.. Beste er stooor bag og integrert myggnett [:D][:D] denne er nå sovevogn for gutten i barnehagen...

overalt ellers bruker vi easywalkeren [:D]
hadde jeg skulle valgt i dag så hadde jeg garantert tatt easywalkeren....

Tenk mye på løft ut og inn av bil.... må bagen taes av først eller kan/får den plass i bil med alt på??
begge mine er gode på vinter føre og i skog og mark... men ville tenkt mye på bruksområde før jeg bestemte meg....

Lykke til i valget ditt.....

Back
Topp