Easywalker Duo vs. Carena Double Swing

L T

Flørter med forumet
Noen som har prøvd begge disse vognene? Står mellom en brukt Easywalker til 3000 og helt ny Carena til 3000.. Usikker på hva jeg skal velge og håper noen har råd/erfaringer!
Er 16 mnd mellom mine 2 små.. :D

Med samme pris, en ny og en brukt ville jeg valgt Easywalker. Sikkert lettere å selge og for en god pris hvis den blir pent brukt.

Det er nok bedre kvalitet på den enn Carenaen, men jeg var veldig fornøyd med vår som ble brukt daglig i ett år. Solgte brukt for 2800,-

Jeg kjøpte ny carena for ca 1,5 år siden. Har brukt den en hel masse og bruker den enda når er størstemann som sitter i vogna 3 år og 8 mnd og sitter fint i den enda. Nå vet jeg ikke hvordan d er med den andre du tenker på , men carenaen er veldig enkel å ha med å gjøre i forhold til å slå i sammen. Kan slå den sammen med baggen på, veldig greit om man skal ut å kjøre litt bil også. Vi hadde en babytravel først, men der måtte jo ting demonteres for å få den inn i bilen,d  blei jeg fort lei!

Jeg elsker Easywalkeren min!! Vi har riktignok ikke duo, men den er så utrolig lett og praktisk. Alle som har prøvd vognen vår (selv nå når den er godt brukt og slitt) sier at den virker så utrolig lett og deilig å trille.
Men til slutt så er det du som skal trives med vognen din da :-) Lykke til med valget!!

Back
Topp