easylife

3barnsmor*30

Forumet er livet
noen som vet noe om dette?
leser stadig om det i reklame i posten her.. vi har life treningssenter  her... har funnet ut at det varer i 6 mnd, og hvordan opplegget er, men står jo ingen steder hva det koster........

har ei veninne som jobber på ett sånt opplegg med ærnæring,men det er hjemme der jeg kommer fra,så prisene kan sikekrt ikke sammenlignes,men jeg tror virkelig det kan være bra for dem som trenger veiledning!!

Jeg har deltatt på easylifekurs. Kostnaden var innmelding på treningssenteret, mnd avg på treningssenteret, kursavgiften på kurset og maten (altså pulveret). Jeg tror at jeg fant ut at det kostet ca 3500 kr i mnd tilsammen med alle de utgiftene. Jeg gikk ned 10 kg på ganske kort tid og samtidig trente jeg masse. Har gått opp igjen siden men det er ene og alene min egen skyld! Bl.a svangerskap og spist akkurat det som har passet meg der og da. Likte meg godt på kurset og pulveret var helt greit og spise, har smakt andre pulverkurer etter det og de smaker HØGG i forhold. Har du råd så kan jeg godt anbefale kurset! Jeg brukte pulver til fire måltider i døgnet og spiste middag med familien. Spiste salat og rene kjøtt/fiskprodukter til middag.

ja det høres jo veldig bra ut. men dyrt ja.. så mye penger har jeg ikke....
men trenger back-up og drahjelp til å komme i gang...

Har en venninne som gikk på det for noen år siden, og det hjalp kjempemye på henne! Men er dyrt da, men er nok verdt det for man får jo veiledning, motivering, oppskriftsperm osv.

Jeg har faktisk vært Easylifeinstruktør [:)] Jeg synes (selvfølgelig) kurset er veldig bra, ikke minst fordi man er tilknyttet til et treningssenter og det er egne timer på senteret for easylifemedlemmene. Det blir ofte godt samhold på kursene og medlemmene drar hverandre med på trening osv.

Det er ganske dyrt som flere nevner, men dersom man velger å gå på kosterstatter (pulver) så har man jo ikke utgifter til mat [8D] og da er ikke pulveret så dyrt allikvel [:)] Medlemskapet på treningssenteret er som regel også inkludert i prisen [:D] 

ja det er sant..
men samtidig må jo hele familien her ha vanlig mat, så derfor merkes nok ikke det så mye..

Back
Topp