Easygrow Nordic

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Noen med erfaringer med denne? Så billig på barnas hus nå!
 
Vi har den :) Hadde den i vinter til lille. Tok av den nederste delen da. Synes den er super jeg! VELDIG varm.
 
Vi har den :) Hadde den i vinter til lille. Tok av den nederste delen da. Synes den er super jeg! VELDIG varm.
Så bra :) det liker jeg å høre! Da er det ikke nødvendig å bruke 2199 på voksipose når denne er varm nok :)
 
Vi har easygrow, usikker på om det er akkurat samme type, men ser sånn ut bortsett fra designet.. Vi er veldig fornøyd med vår, jenta vår har aldri vært kald i den :)
 
Bah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...
 
Bah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...

Vi hadde lammeskinn i den når det var på det kaldeste vi også :) Men vet ikke om det var strengt talt nødvendig da jeg aldri har prøvd uten :)
 
Bah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...
Åh seriøst? Jeg kjøpte jo selvfølgelig den ..... Fader :(
 
Jaja skinn og den posen blir uansett mye billigere enn en voksipose:) men kan nesten ikke skjønne den ikke er varm nok så tjukk og varm den kjennes ut
 
Vet ikke om det er helt den samme vi har, men vi har EasyGrow Dunpose i alle fall. Og den er MER enn varm nok! La lillemor i den i bare body, strømpebukse og lue hele vinteren. Deilig å slippe så mye ekstra påkledning for en dupp! :)
 
Bah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...
Hæ? Ikke varm nok? Den er jo glovarm... Easygrow er jo er norskt merke som selv skriver at denne er perfekt for kalde dager.
 
Åh seriøst? Jeg kjøpte jo selvfølgelig den ..... Fader :(
Posen er supervarm jo.. Easygrow er et norskt merke, som skriver at denne er perfekt for kalde dager, og jeg er enig! Lille måtte jo nesten være naken nedi posen..
 
Posen er supervarm jo.. Easygrow er et norskt merke, som skriver at denne er perfekt for kalde dager, og jeg er enig! Lille måtte jo nesten være naken nedi posen..
Så bra:) blir jo å ha saueskinn tenker jeg pga trekk åsånn
 
Hæ? Ikke varm nok? Den er jo glovarm... Easygrow er jo er norskt merke som selv skriver at denne er perfekt for kalde dager.
Jeg har ikke posen selv, så vet ikke om det stemmer, bare gjentok hva betjeningen sa. Godt for de som har kjøpt den å høre at den er varm nok :)
Hvordan syntes du den var etter å ha vasket den?
 
Bah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...

Det står sånn på nettsiden til Easygrow: "A new technical model filled with thermofill in back and quality down in front. Excellent for cold days!"
Siden den har ikke ull bak som andre vinterposer, kan man tenke at det varmer ikke like godt.
Jeg har også kjøpt den vinterpose, og den ser veldig fint ut, og tenker å bruke lammeskinn hvis det er for kaldt ute.
 
Vi har alltid hatt soveskinn i vogna, så kanskje derfor denne posen er mer enn varm nok for oss da :)
 
Jeg har det merke og var super fornøyd, har saueskinn også som brukes når posen blir for varm
 
Back
Topp