Noen med erfaringer med denne? Så billig på barnas hus nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra det liker jeg å høre! Da er det ikke nødvendig å bruke 2199 på voksipose når denne er varm nokVi har den Hadde den i vinter til lille. Tok av den nederste delen da. Synes den er super jeg! VELDIG varm.
Bah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...
Åh seriøst? Jeg kjøpte jo selvfølgelig den ..... FaderBah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...
Hæ? Ikke varm nok? Den er jo glovarm... Easygrow er jo er norskt merke som selv skriver at denne er perfekt for kalde dager.Bah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...
Posen er supervarm jo.. Easygrow er et norskt merke, som skriver at denne er perfekt for kalde dager, og jeg er enig! Lille måtte jo nesten være naken nedi posen..Åh seriøst? Jeg kjøpte jo selvfølgelig den ..... Fader
Så bra blir jo å ha saueskinn tenker jeg pga trekk åsånnPosen er supervarm jo.. Easygrow er et norskt merke, som skriver at denne er perfekt for kalde dager, og jeg er enig! Lille måtte jo nesten være naken nedi posen..
Jeg har ikke posen selv, så vet ikke om det stemmer, bare gjentok hva betjeningen sa. Godt for de som har kjøpt den å høre at den er varm nokHæ? Ikke varm nok? Den er jo glovarm... Easygrow er jo er norskt merke som selv skriver at denne er perfekt for kalde dager.
Bah.. Hun dama jeg pratet med på barnas hus sa at den var ikke varm nok til vinteren, da måtte man ha sausekinn under... Så jeg kjøpte jo selvfølgelig ikke den da...