Easygrow Nature eller Easygrow Nord?

Bkno0389210

Første møte med forumet
Hei!

Er det noen som har erfaring med en av disse vognposene? Ser at Easygrow Nord kommer best ut i test og i følge Easygrow sine hjemmesider anbefaler de den til bruk både vinter/mildt, mens Easygrow Nature er til vinter.
Easygrow Natur kommer nest best ut i test.

Er det så stor forskjell på dem mtp bruk på årstid? Noen som har brukt Easygrow Nature også i mild temperatur? Det er ca 1000 kr i forskjell på disse to posene...


På forhånd takk for svar!
 
Natur er en veldig tykk pose, den funker ikke om det er 10-15 grader liksom. Den passer best for de som bor veldig kalde plasser vil jeg tro,og kun vinterhalvåret.
Nord er en helårs pose, så denne kan brukes hele året om du bytter ut innmaten i den, rekner med at det er denne som er dyrest mtp at den er for hele året, man slipper 2 forskjellige poser, men man må jo ha 2 forskjellige innlegg, så kanskje ikke verdt det?
 
Nature er en VARM pose. Mine koker i den hvis det er plussgrader, da bruker vi easygrow light.
 
Vi har Easygrow Nord og Easygrow Hood til vinterhalvåret og liker begge veldig godt. Vi har valgt å ikke kjøpe sommerinnlegg til Nord da jeg rett og slett ikke gidder bytte innlegg, men ser fordelen med det. Vi har Easygrow Light som vi bruker når det ikke er kaldt.
 
Vi har Easygrow Nord og Easygrow Hood til vinterhalvåret og liker begge veldig godt. Vi har valgt å ikke kjøpe sommerinnlegg til Nord da jeg rett og slett ikke gidder bytte innlegg, men ser fordelen med det. Vi har Easygrow Light som vi bruker når det ikke er kaldt.
 
Takk for svar alle sammen! Da blir det i hvert fall ikke Easygrow Nature... Bor i Bergen, og der blir det ikke særlig kaldt selv på det kaldeste! Hadde vært fint med en pose man kan bruke hele året, vil ha minst mulig styr. Men sant, litt styrete også å skulle måtte skifte innlegg i posen.

Noen som bor i Bergen som vil komme med råd mtp klima her?
 
Takk for svar alle sammen! Da blir det i hvert fall ikke Easygrow Nature... Bor i Bergen, og der blir det ikke særlig kaldt selv på det kaldeste! Hadde vært fint med en pose man kan bruke hele året, vil ha minst mulig styr. Men sant, litt styrete også å skulle måtte skifte innlegg i posen.

Noen som bor i Bergen som vil komme med råd mtp klima her?

Easygrow flex :)
 
Takk for svar alle sammen! Da blir det i hvert fall ikke Easygrow Nature... Bor i Bergen, og der blir det ikke særlig kaldt selv på det kaldeste! Hadde vært fint med en pose man kan bruke hele året, vil ha minst mulig styr. Men sant, litt styrete også å skulle måtte skifte innlegg i posen.

Noen som bor i Bergen som vil komme med råd mtp klima her?

Går fint ann å ha en vår/høst pose også ta ullpledd over når gradestokken går over på minussiden.
 
Back
Topp