Jeg har kjøpt en slik mini til å ha i bilstolen. Står et den også kan brukes i bagen. Noen som erfaring med det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke brukt den i vognen. Men vi brukte den i pulk når hu var liten. Det går fint det. Men vi har også vognposen, men det blir jo litt stor i en bag.
Ja det gjør den. Åpningen er jo mindre på den siden den ikke er beregner til å brukes så lenge. Easygrow vognposen vår er jo beregnet til 4 år og er da støre o hodet enn en pose som hu vokste ut av når hu var 8 mndGår nok fint med vognposen også tenker jeg, men vi har urban og jeg tror at easygrow mini kan bli litt Lunere rundt hodet vinterstid?
Ja det gjør den. Åpningen er jo mindre på den siden den ikke er beregner til å brukes så lenge. Easygrow vognposen vår er jo beregnet til 4 år og er da støre o hodet enn en pose som hu vokste ut av når hu var 8 mnd
Ja det holder. Vi var ute med datteren vår i januar og hu var da 6 mnd. Det var ull, vinterdress, posen og lammeskinn i en pulk som er rett på snøen og fra 90 tallet. Hu var kjempe varm når vi tok hu opp. Ja hu var eldre men det var så kaldt da at det hadde ikke vært forsvarlig å ta med ett mindre barn ut. Vi var på fjellet og løp ut de to dagene det var kun -15 grader. Vi hadde - 25 grader der oppe og den holdt fint i stolen med en tynn dress under.Blir den varm nok i vogna i desember med nyfødt da tenker du? Jeg tenker at mye varme går ut ryggen? Men har jo tenkt å ha lammeskinn under, så det går kanskje bra?