Easygrow lite

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Noen som har erfaring med denne? Vurderer å kjøpe den til trillen, slik at vesla har noe rundt seg når det blir vinter. Denne brukes kun når vi feks er på kjøpesenter og triller mellom butikker, så tenker at om jeg har saueskinn og ullteppe nedi så holder den vel 10 min i kulda? Og om det snør/regner så står det 3000mm vannsøyle.

Vi har den, veldig fin pose:) Holder jo selv på vinteren i korte stunder, er varmere med pose enn pledd for da kommer det ikke luft inn. Og med forlengerdel kan den brukes lenge.

Vi har den, veldig fin pose:) Holder jo selv på vinteren i korte stunder, er varmere med pose enn pledd for da kommer det ikke luft inn. Og med forlengerdel kan den brukes lenge.

Ja jeg håper den holder lenge! Tenkte en Voksi til den vanlige vogna. Men dette er til Bugabooen og bare noen få minutter utendørs av gangen. Og vesla er jo over 80cm lang nå og er bare 13 mnd så den må være lang også.
Og jeg tenker at den ikke er så tykk og det passer vel bedre i ei trille enn hovedvogn?
Tror jeg satser på den jeg :)

Ja jeg håper den holder lenge! Tenkte en Voksi til den vanlige vogna. Men dette er til Bugabooen og bare noen få minutter utendørs av gangen. Og vesla er jo over 80cm lang nå og er bare 13 mnd så den må være lang også.
Og jeg tenker at den ikke er så tykk og det passer vel bedre i ei trille enn hovedvogn?
Tror jeg satser på den jeg :)
Den kan brukes i alle type vogner:) Jeg bytter poser fram og tilbake hele tiden jeg:) Av tynne poser synes jeg denne er best. Voksi Colibri er jo kort, og buggy snuggle er så åpen i toppen. Easygrow sin kan man jo snøre sammen ved hodet.

Back
Topp