Easygrow Grandma

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Noen som har erfaring med denne posen? Har termin i september så trenger en som egner seg til vinteren. Dette er jo en helårspose, så den er vel ikke av de varmeste..Det blir ikke så kalt på vinteren her jeg bor da, max -5.

Jeg fødte i september i fjor og har brukt denne posen hele veien. Fungerer utmerket, synes jeg. God og varm med dyna i om vinteren, og svalere utover våren uten dyne. Det eneste er at den er ganske kort, så vi må antakelig ha ny pose neste sesong - sånn sett synes jeg kanskje den er i dyreste laget.

(Men det er kanskje vanlig å måtte bytte? En lengre pose ville vel ikke fått plass i vognbagen forsåvidt.)

Jeg fødte i september i fjor og har brukt denne posen hele veien. Fungerer utmerket, synes jeg. God og varm med dyna i om vinteren, og svalere utover våren uten dyne. Det eneste er at den er ganske kort, så vi må antakelig ha ny pose neste sesong - sånn sett synes jeg kanskje den er i dyreste laget.

(Men det er kanskje vanlig å måtte bytte? En lengre pose ville vel ikke fått plass i vognbagen forsåvidt.)
Har man ei kjempevogn som for. Eks Simo eller enkelte Emmaljunga, får man plass til de største posene. Bagen på vogna vår er ikke av de største så regner med å måtte bytte etterhvert

Tror det blir den posen, den er jo så fin også :)

Back
Topp