Easy Life program??

Vi har gått på easylife siden oktober og er svært misfornøyd..
Vi så for ett program der vi virkelig ville få oppfølgning, men det skjer liksom aldri noe. Det hun babler i vei om er ting jeg kan fordi jeg har lest meg til det selv på nettet. Synes dette har vært veldig bortkastede penger jeg.

Når du melder deg inn i easylife så må du og binde deg på det treningsstudioet som tilbyr easylife. Vi betaler 950 kr til sammen pr mnd og det er mye penger for egentlig ingenting. Treningen klarer vi å gjennomføre da[:)]

har ikke gått på det selv men har en venninne som går på det
i starten gikk hun ned veldig mye men føler vel egentlig at etter den første intensive tiden så blir de litt overlatt til seg selv.
det krever iallefall mye selvdisiplin for å gjennomføre tror jeg....virker sånn på henne i allefall....tror man skal være veldig motivert for å gjøre det. det erk jiip å betale så mye hvis man ikke får noe særlig ut av det

Har ikke prøvd det, men jeg har i halvannen uke, spist hver 3 time, og har tatt av 4 kilo[:D] Har ikke fått trent, for vi holder på å pusse opp gangen, men blir jo litt trening av det også[:D] Siden jeg spiser så ofte, så har jeg sjelden lyst på noe snop.

har hørt mye positivt her i byen, men vil liksom høre fra folk som HAR gått på det. Å kan fortelle sine erfaringer. ;p
Jeg har 15kg jeg vil ha vekk, å vurderer å prøve Easy Life.. Men er litt usikker på den pulverdietten man skal gå på i tillegg, blir man mett av det liksom..

Back
Topp