Earth Hour!

Meep

Forelsket i forumet
ja, jenter. Er dere klare for Earth Hour som starter 20.30? det er bare 17 min igjen (i skrivende stund).[:)]

Jeg leter frem telys og fyrstikker nå, så er jeg klar. Blir kooooselig!! [:D] hihihi!
Også skal jeg passe på å ordne meg en gooood kopp te rett før, da blir det ekstra kos<3

Er det mange her inne som skal hive seg på bølgen? [:)]

Har ikke stearinlys, og akter ikke å sitte i bekmørke, så blir ikke med på den nei...og det gjør tydligvis ingen andre i bygda her heller[8D]

Vi var med. Var ikke logget på data'n da, fordi vi var ute og grillet med en del folk. Det var koselig det. Pleier å være med, vi. I fjor så var vi i Hytta (sånn gjestehytte som står i hagen uten strøm), fyrte i ovnen der og forlovet oss [:D][:D][:D] Det var utrolig romantisk, sambo hadde til og med ordnet sjampis og greier [:D]

ORIGINAL: avelilith

Vi var med. Var ikke logget på data'n da, fordi vi var ute og grillet med en del folk. Det var koselig det. Pleier å være med, vi. I fjor så var vi i Hytta (sånn gjestehytte som står i hagen uten strøm), fyrte i ovnen der og forlovet oss [:D][:D][:D] Det var utrolig romantisk, sambo hadde til og med ordnet sjampis og greier [:D]

naaaaaw, så romantisk!![:D][:D]

Jaaa, det var utrolig søt! Spesiellt siden jeg ikke hadde regnet med det at all... Så nå må vi jo bare være med forever for å feire "dagen vår" [:D]

Back
Topp