Earth Hour

x1xTrallemor

Glad i forumet
Skal dere være med på Earth Hour i kveld da, dere???
Det skal jeg![;)] Slår av alle lys kl 20.30!!

her gjentar vi kosen fra i fjor [:D]så ja vi er med[:D]

lov å ha på tven? [8D]

Kveldsstell 20.30..går dårli uten lys[;)]

Da er jeg på vorspiel... Og vet strengt tatt ikke om det blir husket der! [8D]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

lov å ha på tven? [8D]

Er ikke sikker! Hehe! men slår av alt, mulig kun tvn står på! ellers kan man jo bruke laptop med batteri[:D]

Synes det er et fint tiltak, jeg! [;)] Selv om man bruker mye ellers, så er det jo en mulighet til å tenke litt over det, da. Jeg er ganske miljøbesvisst, men selvsagt, man klarer seg ikke uten strømmen... Men vil være med å markere[:D]

ORIGINAL: januarbebis

Kveldsstell 20.30..går dårli uten lys[;)]

HAr dere sånn hyttelampe? Går på batterier, Kjempe kjekk å ha i hus hvis strømmen en dag skulle gå sin vei [:D]

Synes dette er et kjempe tiltak.[:D][:D] Denne markeringen er mer eller mindre en demonstarsjon mot regjeringen om å sette miljøvern høyere på sakslistene sine, enn hva det er pr dags dato[>:]

Her var det også mørkt! Koslig igrunn,hehe:)

Så.. merket dere at folk slo av lysene rundt forbi da? Jeg så at alle de nærmeste husene her hadde lyset på - selv slukket jeg alle lys utenom nattlampen på soverommet og ganglyset opp trappa (dempet det helt ned da..) Måtte ha litt lys opp til snuppa i tilfelle hun våknet [:D]

her tente jeg talgelys og spilte brettspill med lucas ! var rent så koselig, så har ett lys tent enda <3

Back
Topp