Bkno4910510
Andre møte med forumet
Noen som har fått 95% sikkert gutt på early glimpse og de har tatt feil?
hvilken uke var ultralyd bilde fra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så spent. Fikk 95% sjans for gutt, men begge strekene på nubben er helt flate, mens på gutten min var det en flat strek og en stor ball oppå streken i uke 12 alleredeJeg fikk 98% på mitt bilde fra uke 12+3, og det stemte![]()
Dette ser veldig ut som en guttEr så spent. Fikk 95% sjans for gutt, men begge strekene på nubben er helt flate, mens på gutten min var det en flat strek og en stor ball oppå streken i uke 12 allerede![]()
Det der er definitivt en liten guttEr så spent. Fikk 95% sjans for gutt, men begge strekene på nubben er helt flate, mens på gutten min var det en flat strek og en stor ball oppå streken i uke 12 allerede![]()
Det UL bilde her er helt likt som minste mannVisste seg at det ikke er noe nub på bildet. Det er navlestrengen, så får bare smøre meg med tolmodighet en uke tilDet der er definitivt en liten guttDet UL bilde her er helt likt som minste mann
De hadde desverre tegnet rundt navlestrengen hos megDette ser veldig ut som en gutt
Jeg fikk 90% sjanse gutt, det stemte!
Nei, så kjedelig. Blir spennede å høre det endelige resultatetVisste seg at det ikke er noe nub på bildet. Det er navlestrengen, så får bare smøre meg med tolmodighet en uke til
Så merkelig! Syns fortsatt bildet ser veldig likt ut som min, med tanke på blærens posisjon og sånt også, så holder fortsatt en knapp på gutt. Men blir spennende å se på OUL da!De hadde desverre tegnet rundt navlestrengen hos meg

Ja, blir spennende <3Nei, så kjedelig. Blir spennede å høre det endelige resultatet![]()
Ja, jeg ble aldri klok for 3 forskjellige som driver med nub ga forskjellig kjønn og alle satte blæren på forskjellige plasserSå merkelig! Syns fortsatt bildet ser veldig likt ut som min, med tanke på blærens posisjon og sånt også, så holder fortsatt en knapp på gutt. Men blir spennende å se på OUL da!![]()
Hva ble svaret?Ja, jeg ble aldri klok for 3 forskjellige som driver med nub ga forskjellig kjønn og alle satte blæren på forskjellige plasser
Så spurte en ekspert som jobber med kjønn på ultralyd som sa at verken blæren eller nub viste på bildet, men det var navlestrengen. Dro på privat ultralyd i uke 15, men hun klarte ikke se kjønn <3 men får vite onsdag neste uke![]()

Måtte desverre utsette timen på grunn av influensa og fikk ikke ny time før om to ukerHva ble svaret?![]()
Fødselslegen klarte ikke å se på oul i uke 20 heller. Nå vil samboer vente til fødsel. Jeg stoler ikke på det jordmor sa i uke 14+3 siden hun ikke var sikker.. Så da får vi bare venteHva ble svaret?![]()
Noen som har fått 95% sikkert gutt på early glimpse og de har tatt feil?hvilken uke var ultralyd bilde fra?
Hva endte det med hos deg? Earlyglimpse sier 95% gutt hos meg også, mens jordmor trodde jenteFødselslegen klarte ikke å se på oul i uke 20 heller. Nå vil samboer vente til fødsel. Jeg stoler ikke på det jordmor sa i uke 14+3 siden hun ikke var sikker.. Så da får vi bare ventehar ingen bilder fra alle 3 ultralydene der nub viser heller.. Jeg synst jeg så en strek med en ball oppå på ultralyden i uke 14, men har hørt mange si at det kan være navlestrengen. Er så nysgjerrig, men får vell bare vente