Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mazter skrev:
Jeg tror ikke man skal ta kvalmestillende for gøy...litt-anonym skrev:
Men er det en nødvendighet for at mor skal klare seg, og ha det bra, så ja. Da hadde jeg tatt det (og har tatt de i tidligere svangerskap.)
Er jo litt som at Narkose skal ikke taes på gravide. Men om du feks får blindtarmbetennelse så hiver de deg jo under narkose, for fordelen er så mye større enn risikoen...
Hvis det er Afipran du har fått så hadde jeg ikke vært redd for å ta det....
Dette er jeg enig i, men så tror jeg heller ikke det er tilfellet for noen av oss her på forumet! Jeg fikk dem fordi jeg var så kvalm at jeg var ute av stand til å ta meg av datteren min omtrent. Så jeg har ikke noe valg. Kan ikke ta meg av ei på 21 måneder når jeg bare sitter i en stol, for å unngå å kaste opp. Så de gangene jeg prøver å legge vekk tablettene nå sørger jeg for at det er i helga, så jeg ikke risikerer å bli dårlig når hun er hjemme med meg alene. Foreløpig går det ikke, men prøver hver uke med håp om at det skal gå snart. For det er vel ingen av oss som ønsker å gå på noen form for medikamenter om det ikke er helt nødvendig tror jeg :) Men jeg mener også det er viktig å ikke skremme de av oss som trenger de for å klare hverdagen.
Takk for svar :)snupsii skrev:
Men nå har jeg fått tabelettene her og de heter phenergan..... meget usikker her altså. Står jo at gravide ikke bør ta de.... hmm
litt-anonym skrev:
Takk for svar :)snupsii skrev:
Men nå har jeg fått tabelettene her og de heter phenergan..... meget usikker her altså. Står jo at gravide ikke bør ta de.... hmm
De har jeg tatt og jeg fikk streng beskjed på sykehuset at dette var aller siste utvei, når ingen av de andre 5 forskjellige de prøvde på meg... Og jeg var dehydrert, og innlagt.
Jeg hadde spurt om å prøve afipran først. Evt, kan du i samråd med lege prøve prostafen...