N nemi.marselia Forumet er livet 31 Jan 2007 #3 ORIGINAL: Amarula jeg syns deat er DÅRLIG GJORT at dere ikke sender PM først så hun kan få rettet det opp før dere bretter det ut over hele hobby forumet !!! d e mykje som e dåli jort her på BV. tenkte ikkje på PM engong. men har sendt en om ei unnskyldning. å d du jør e ikkje dåli jort nei[8|]
ORIGINAL: Amarula jeg syns deat er DÅRLIG GJORT at dere ikke sender PM først så hun kan få rettet det opp før dere bretter det ut over hele hobby forumet !!! d e mykje som e dåli jort her på BV. tenkte ikkje på PM engong. men har sendt en om ei unnskyldning. å d du jør e ikkje dåli jort nei[8|]
*SommerMamma* Forumet er livet 31 Jan 2007 #4 ORIGINAL: Amarula ORIGINAL: nemi.marselia ORIGINAL: Amarula jeg syns deat er DÅRLIG GJORT at dere ikke sender PM først så hun kan få rettet det opp før dere bretter det ut over hele hobby forumet !!! d e mykje som e dåli jort her på BV. tenkte ikkje på PM engong. men har sendt en om ei unnskyldning. å d du jør e ikkje dåli jort nei[8|] hvor vil du hen nå? hvor ble det av klimax??
ORIGINAL: Amarula ORIGINAL: nemi.marselia ORIGINAL: Amarula jeg syns deat er DÅRLIG GJORT at dere ikke sender PM først så hun kan få rettet det opp før dere bretter det ut over hele hobby forumet !!! d e mykje som e dåli jort her på BV. tenkte ikkje på PM engong. men har sendt en om ei unnskyldning. å d du jør e ikkje dåli jort nei[8|] hvor vil du hen nå? hvor ble det av klimax??