E skikkele deppa ..

*Vinter Mammaen*

Elsker forumet
Savnar kjæresten miin..
Anar ikkje k som har skjedd med oss lenger.. Me har so og seie aldri samleie lenger, me kyssar kvarandre kanskje ein gang på munnen iløpet av dagen, det e når me legg oss.. Me virkar sure og grinete på kvarandre uten eigentleg ein grunn.. [&o]
E me ute på tur med ungane held me ikkje hender lenger.
Tykje det e so ufattelig trist.
Eg vil ting skal bedre seg men anar ikkje korleis. Elskar sambuaren min over alt, tiltross for at han kan være teit til tider, men kem sambuar ekje det ibland? [8D] Kan ikkje tenke meg noken andre han, og vil gjerne gifta meg med han ein dag. [;)][:)]

Tips Tips TIPS!!!

Dere kan ha barnevakt en dag og ha en romantisk middag.

Kan jo starte med å si at du skriver her til oss til samboeren din da?

Mitt tips:
Ordne med barnepass.
REIS BORT og overnatt!
Trenger ikke være langt.

Jeg og sambo tok inn på hotel bare 11 mil unna her vi bor.
Hel helg for oss selv. Deilig![:)]

Er dere sammen hele tiden, hver dag? Hvis ja, prøv å være litt borte fra hverandre. Driv med egne ting. Da kommer vanligvis savnet raskt.[;)]

Ellers tror jeg ofte det er lurt å "tvinge" seg til å gjøre ting man i utgangspunktet ikke har lyst til. Som regel er det bare i starten man ikke vil/orker, men det gir seg når man først er inn i det. Da tenker jeg på alt fr kyssing til å dra på kino sammen.

Les boka "kjærlighetens fem språk" og få ham til å gjøre det samme etterpå... Får noen heftige tankevekkere da... [;)]

Vi hadde det litt sånn som du for 1 år siden.
Jeg bare bestemte meg for å ta initiativet (hater det egentlig). Jeg kysset han rett som det var, tok hånden hans og satt meg i armkroken hans når vi så på TV,

Kløyp han i rompa når vi var i butikken[8D] Han ble litt satt ut til å begynne med tror jeg for det er ikke likt meg[:D]

Nå er vi nede i en liten dal igjen men gleder meg til minsta begynner å sove litt mer så vi får tid til hverandre igjen

Håper alt ordner seg og lykke til[:)]

Eg ekje den so e so flink til å kommunisere, sambo e masse flinkare enn meg, e vel det at eg fortsatt føle meg utrygg og redd for at han skal reise fra meg so gjer at eg stenge meg inni meg sjølv, og ikkje snakkar.. Men skal prøve å forbedre meg. [:)]

Takk for tips, sambo har snakka om at han vil me skal ta oss ein tur ei helg, berre meg og han. [:)]

Vi også hadde det slik....

Reiste bort på overnatting, romantiske middager, kosekvelder ++

Med oss blei det bedre i noen dager så var det påann på samme gamle måten..[&o]

Vi gjorde det slutt på søndag, for våres del må vi finne ut om der virkelig er noe der...Og evt finne ut om det er noe å bygge videre på !

Back
Topp