e så trøtt og sliten om dagene

VilSåGjerne

Forumet er livet
eg e helt ferdig eg, e rett og slett utslitt og ikke orker noen ting. så e eg blitt kokko i hode pga alarmen på telefonen min....hører den i hode hele tiden og går alltid å sjekker klokken.

men kroppen min e slapp........... huset ser ikke ut men eg gidder rett og slett ingen ting.

Fikk lov av samboer til å bestille meg scrappeark,så det har eg hentet på posten i dag,en bunke med ark,men eg orker ikke å scrappe engang.....

vil ikke legge meg ned til å sove heller,redd for at tiden skal gå så fort[:)] for eg skal ha jobbe helg så eg vil ha masse våken tid her hjemme før helgen kommer.....
sitter på dataen å henger,og litt borte i sofaen,sånn går dagene mine[:D]

Kjenner til det der!! Eg og vart veldig slapp og sliten når eg haldt på med medisinene [&o] endte opp med at eg vart sykemeldt i to veker (inkl. den veka eg tok ut og satte inn egg). Var så trøtt at eg berre sløva etter jobb, hylte og skreik (både i sinne og med tårer) for ingenting, mannen min vart vel nærmast sprø av meg [&:]

Håper du føler deg betre snart!!!

vist ikke eg blir bedre vurderer eg sykemelding,men det blir til nøden,for det er så mangel på folk på jobben i disse tider,så eg har jo fått fulle uker framover no..... så då vil eg få så veldig dårlig samvittighet.....

er du sykemeldt??

jeg har vært hjemme i går, og i dag... ikke gjort en dritt. sover så sinnsykt dårlig om natta, å har hatt den kvalmen.. så har vært hjemme fra skolen (ikke obl) ... har heldigivs bare skole tirsdag (annahver),onsdag og torsdag. pluss gruppearbeid de andre dagene, men det har vi ikke hatt denne uka.. skal jobbe i helga, så nyter det med god samvittighet. men sover stort sett, orker ikke noen ting, er uggen hele tiden. er hjemme i joggebuksene mine, å er hormonell med meg selv[:D]
neste uke har vi undervisningsfri, passer meg bra. ul mandag, så gruppearbeid hele mandagen til langt på kveld, og gruppearbeid tirsdag. så fri onsdag og fredag...torsdag skal jeg til Bergen heeele dagen..på ul på KK, så ikea, shopping osv..hehe.jeg og en veninne og babyen hennes. så er det jobbehelg igjen før vi drar til bergen igjen søndagen, og blir der til jeg er ruger..

laaaaangt ja, men da har dere min plan fremover hehe.

Dilemma det der!! Samvittigheten kan være litt vel overivrig til tider [8D] 

Håper det kjem seg snart, og masse lykke til framover!! Det er ei spennande tid [:)]

ORIGINAL: babytutta

er du sykemeldt??

jeg har vært hjemme i går, og i dag... ikke gjort en dritt. sover så sinnsykt dårlig om natta, å har hatt den kvalmen.. så har vært hjemme fra skolen (ikke obl) ... har heldigivs bare skole tirsdag (annahver),onsdag og torsdag. pluss gruppearbeid de andre dagene, men det har vi ikke hatt denne uka.. skal jobbe i helga, så nyter det med god samvittighet. men sover stort sett, orker ikke noen ting, er uggen hele tiden. er hjemme i joggebuksene mine, å er hormonell med meg selv[:D]
neste uke har vi undervisningsfri, passer meg bra. ul mandag, så gruppearbeid hele mandagen til langt på kveld, og gruppearbeid tirsdag. så fri onsdag og fredag...torsdag skal jeg til Bergen heeele dagen..på ul på KK, så ikea, shopping osv..hehe.jeg og en veninne og babyen hennes. så er det jobbehelg igjen før vi drar til bergen igjen søndagen, og blir der til jeg er ruger..

laaaaangt ja, men da har dere min plan fremover hehe.

er ikke sykemeldt,men har såååååååååååååå lyst.men føler eg ikke kan ta sykemelding pga det liksom,e jo ikke syk. og pluss at det er så lite folk på jobben no, så eg føler eg ikke har noe valg.

men  skal ta meg en liten samtale med sjefen i morgen når eg skal på jobb. hun kommer nok til å si at eg må holde meg hjemme. men så lenge eg klarer å være på jobb og gi brukerne den hjelpen de trenger så vil eg være i jobb,men kommer til å si at eg ikke kommer til å være så nøye med vasking på fellesarealet, for eg gidd ikke vasking hjemme engang.[:D]

Back
Topp